صفحه اصلی

شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد با هدف افزایش مهارت ها و انتقال تجربیات خود در حوزه بازرسی فنی ، دوره بین المللی مغناطیسی MT را تیر ماه سال جاری برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد با تنوع سبد خدمات در زمینه‌های بازرسی فنی و کالا، ژئوتکنیک مهندسی و خدمات آزمایشگاهی (متالورژی، ژئوتکنیک و مقاومت مصالح، شیمی و خوردگی) و همراهی مستقیم نزدیک به ۵۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، جزو شرکت‌های ایرانی است که توانسته با حفظ یکپارچگی، طیف وسیعی از خدمات مورد نیاز صنایع را پاسخگو باشد.

 

روش‌های بازرسی مغناطیسی (MT) از روش های ساده و غیر مخرب بررسی و تشخیص عیوب داخل و نزدیک به سطح قطعه هستند. شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد ، کارگاه MT  را تیرماه جاری برگزار می‌کند.

 

 

از مهم‌ترین سرفصل‌های کارگاه روش‌های بازرسی مغناطیسی، می‌توان به مبانی فیزیکی آزمون به روش ذرات مغناطیسی، جریان‌های مغناطیس‌کننده، مواد و حساسیت آزمون، معیار پذیرش، علائم حاصل از ذرات مغناطیسی، روش‌های بازرسی، مغناطیس‌زدایی، کاربردهای عملی و آشنایی با انواع عیب در قطعات، اشاره کرد.

 

علاقمندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق نمابر شماره‌ 36274033-031 و یا از طریق پیام رسان ایتا با شماره 09383736308 در ارتباط باشند.