ناصر باقری فروزان مدیر مجموعه آزمایشگاهی و تحقیقاتی پایانه محیط پاک، از ارائه خدمات آزمایشگاهی تخصصی در حوزه آلاینده ها و محیط زیست خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ناصر باقری فروزان مدیر مجموعه پایانه محیط پاک، ضمن اشاره به فعالیت این مجموعه در حوزه خدمت­رسانی به دانشجویان و پژوهشگران به عنوان آزمایشگاه معتمد محیط زیست، گفت: خدمات این مجموعه در زمینه آزمایشگاهی و همچنین نمونه برداری در بخش های مختلف محیط زیستی است و طیف متنوعی از خدمات این مجموعه، بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در اختیار فناوران و پژوهشگران قرار می‌گیرد.

 

وی در خصوص اشتغال‌زایی توسط این مجموعه گفت: شرکت پایانه محیط پاک توانسته است به صورت مستقیم برای افراد متخصص در حوزه شیمی و محیط زیست اشتغال ایجاد کند.

 

این فعال حوزه پژوهش به  توضیح در خصوص ارائه طیف گسترده خدمات توسط این شرکت پرداخت و گفت:  خدماتی همچون آنالیز میکروبی، فیزیکی و شیمیایی آب ، فاضلاب و خاک، آنالیز فلزات سنگین در نمونه های مایع و جامد، اندازه گیری ترکیبات نفتی در نمونه های خاک و آب و پساب، اندازه گیری عوامل آلاینده هوا از جمله خدمات تخصصی شرکت پایانه محیط پاک هستند.

 

خدمات آزمایشگاهی در حوزه شیمی و محیط زیست به یاری پژوهشگران آمد

 

وی در خصوص فعالیت در دوره بیماری کرونا بیان کرد: نمونه برداری و انجام تست های میکروبی در حوزه سلامت انجام می گیرد. این فعال حوزه فناور با بیان این‌که خدمات آزمایشگاهی برای تمام دانشجویان قابل ارائه است، ادامه داد: این خدمات شامل راهنمایی، ساخت و آنالیز نمونه های مورد نظر آن ها می باشد. همچنین در زمینه تحلیل داده ها نیز در خدمت دانشجویان هستیم.

 

باقری فروزان، به پروژه‌های خاص پژوهشی و فناورانه این مجموعه اشاره کرد و افزود: ساخت نانو ذره ها برای حذف ترکیبات نفتی و تست باکتری ها بر روی حذف ترکیبات نفتی را به عنوان پروژه­های خاص این شرکت نام برد.

 

این فعال حوزه پژوهش پل ارتباطی میان پژوهش تا محصول را نیازمند بررسی های دقیق و به روز دانست و بیان کرد: خدمات آزمایشگاهی در به نتیجه رسیدن پژوهش ، تولید محصول خالص و نتایج آنالیز درست کارآمد است.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,محیط زیست,شرکت دانش بنیان

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code