کارگاه آموزشی تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه‌ها، مؤسسات تحقیقاتی و صنایع کوچک، ششم تا دهم مهر ماه 93 در پژوهشگاه استاندارد برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی «تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه‌ها، مؤسسات تحقیقاتی و صنایع کوچک»، ششم تا دهم مهر ماه 93 در پژوهشگاه استاندارد برگزار می‌شود.
این کارگاه از سوی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و با همکاری پژوهشگاه استاندارد، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، کمیسیون علوم و فناوری برای توسعه پایدارجنوب (COMSATS) و سازمان اسلامی آموزشی، علمی و فرهنگی (ISESCO )، برگزار می‌شود.
از جمله سرفصل‎هایی که در این دوره 5 روزه ارایه می‎شود، نگهداری و تعمیرات دستگاه‎های آنالیز شیمیایی، کروماتوگرافی، میکروسکوپ‎های الکترونی، آنالیز گرمایی و XRF را می‎توان نام برد.
شایان ذکر است که در این کارگاه آموزشی، دو متخصص از کشور پاکستان و دو ناظر بین‎المللی از سازمان‎های COMSATS و ISESCO به منظور به‌روزرسانی مهارت‌های شرکت‌کنندگان و افزایش توانمندی‌های آنان در بخش تعمیر، نگهداری و عیب‌یابی تجهیزات مهم آزمایشگاهی، آموزش‌های لازم را به‌ صورت عملی ارایه می‌دهند. همچنین، در پایان این دوره‌ آموزشی، به شرکت کنندگانی که به صورت مستمر در جلسات کارگاه حضور داشته باشند، گواهی‌نامه معتبر بین‌المللی اعطا می‌گردد.
مهلت ثبت نام تا پایان وقت اداری 19 شهریورماه بوده و کلیه متقاضیان از تخفیف 50% برخوردار هستند.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، می‎توانند فایل‎های زیر را دریافت نمایند:

- بروشور کارگاه

- برنامه آموزشی

- فرم ثبت نام

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code