پژوهشگاه مواد و انرژی در نظر دارد با توجه به حضور بسیاری از دانشجویان و شرکت‌های متقاضی آزمون‌های آزمایشگاهی در شهر تهران، نمونه مشتریان را در دفتر مرکزی پژوهشگاه مواد و انرژی نیز دریافت کند.


با توجه به نیاز احساس شده از طرف مشتریان و در راستای کسب رضایت بیشتر آن‌ها، دفتر مرکزی پژوهشگاه واقع در شهر تهران فعالیت خود را در اخذ نمونه‌های آزمایشگاهی گسترش داده است. کارشناسان دفتر پذیرش این پژوهشگاه، با حضور روزانه در دفتر مرکزی به آدرس میدان آرژانتین، خیابان الوند، انتهای کوچه جوین، مرکز آزمایشگاهی مواد و انرژی، خدمات لازم را ارایه کرده و نمونه‌های دریافتی را در اسرع وقت به آزمایشگاه مربوطه تحویل می‌دهند.

پژوهشگاه مواد و انرژی، یکی از پژوهشگاه‌های مستقل و زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است. این پژوهشگاه از چهار پژوهشکده سرامیک، نیمه هادی‌ها، انرژی و پژوهشکده فناوری نانو و مواد پیشرفته تشکیل شده‌است که در ۱۲ گروه تخصصی به فعالیت‌های تحقیقاتی در زمینه‌های مرتبط با مواد و انرژی می‌پردازند.

این پژوهشگاه  با پشتوانه بیش از 40 سال تجربه تحقیقاتی و با برخورداری از تخصص حدود 76 نفر عضو هیات علمی، ۱۰۰ نفر کارشناس و تکنیسین پژوهشی و نیز تجهیزات پیشرفته و بعضاً منحصر به فرد در ایران، نقش مهمی در توسعه و بهبود کیفیت صنعت نوپای کشور بعهده دارد.

پژوهشگاه مواد و انرژی هم اکنون یکی از اعضای قطعی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس http://paziresh.merc.ac.ir/site/contact مراجعه فرمایید.

کلمات کلیدی : پژوهشگاه مواد و انرژی,آزمایشگاه

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code