شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به منظور ایجاد فضایی مناسب برای بحث و تبادل نظر و تعامل بیشتر پژوهشگران و متخصصین حوزه‌های فناوری راهبردی و اعضای کارگروه‌های تخصصی دستگاهی این شبکه، امکان فعالیت ایشان در شبکه اجتماعی C60 را فراهم نمود.

این شبکه اجتماعی، فضای مناسبی برای بیان مسائل علمی، به اشتراک گذاری دانش و تجربیات و نیز یافتن پاسخ سوالات در حوزه تخصصی آزمایشگاهی و دستگاهی را فراهم نموده‌است.

در شبکه اجتماعی C60، گروه‌های مختلف علمی دیگری نیز تشکیل شده و فعالیت می‌کنند که شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی نیز یک صفحه اختصاصی و 9 گروه‌ تخصصی با بیش از 300 عضو را در این شبکه به خود اختصاص داده است.

filereader.php?p1=main_c603462598a5baa34

همچنین در بخش شبکه آزمایشگاهی، این امکان فراهم شده تا محققین بتوانند سوالات خود را به منظور دریافت راهنمایی و مشاوره انجام آزمون‌های آزمایشگاهی، در «گروه مشاوره انجام آزمون‌های آزمایشگاهی» مطرح نمایند.

سایر گروه‌های شبکه آزمایشگاهی عبارتند از:
- کارگروه تخصصی آنالیز عنصری شبکه آزمایشگاهی
- کارگروه تخصصی دستگاه‌های SEM شبکه آزمایشگاهی
- کارگروه تخصصی دستگاه‌های TEM شبکه آزمایشگاهی
- کارگروه تخصصی دستگاه‌های SPM شبکه آزمایشگاهی
- کارگروه تخصصی دستگاه‌های پرتو ایکس  شبکه آزمایشگاهی
- کارگروه تخصصی دستگاه‌های کروماتوگرافی  شبکه آزمایشگاهی
- کارگروه تخصصی استاندارد و کالیبراسیون شبکه آزمایشگاهی
- گروه فنی دستگاه‌های آنالیز سطح شبکه آزمایشگاهی

شایان ذکر است که تشکیل و فعالیت گروه‌های فنی حوزه آنالیز حرارتی و دستگاه‌های NMR نیز از برنامه‌های آتی شبکه آزمایشگاهی است. علاقمندان در این زمینه می‌توانند به نشانی C60.nano.ir مراجعه نموده و سوالات خود را با پست الکترونیکی info@labsnet.ir مطرح نمایند.
کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code