دهمین شماره فصلنامه تخصصی دانش آزمایشگاهی ایران (ویژه تابستان 1394) با همت کارشناسان و دبیران کارگروه‌های تخصصی شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو، منتشر شد.

دهمین شماره فصلنامه تخصصی دانش آزمایشگاهی ایران (ویژه تابستان 1394) با همت کارشناسان و دبیران کارگروه‌های تخصصی شبکه آزمایشگاهی، منتشر شد.
در این شماره از فصلنامه یادداشتی درباره ارایه خدمات اعتباری آزمایشگاهی به محققان و پژوهشگران نوشته شد و از آن به‌عنوان ایجاد بستری نوین برای خدمات آزمایشگاهی نام برده شد. در ادامه گزارشی درباره عملکرد آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در طول یک‌ سال فعالیت این شبکه ارایه شد.
در بخش مقالات، پنج مقاله تخصصی، که توسط کارشناسان کارگروه‌های تخصصی شبکه تهیه شده، منتشر شده است که عناوین آن‌ها عبارت است از:
- اندازه‌گیری ضخامت پوشش با روش میکروسکپی الکترونی روبشی (SEM)؛
- تعیین وزن مولکولی با دستگاه تفرق نور پویا (DLS)؛
- بررسی مواد در مقیاس نانو با استفاده از میکروسکپ ظرفیتی روبشی (SCM)؛
- روش‌های کروماتوگرافی برای تخلیص پروتئین‌ها (قسمت دوم)؛
- بررسی انواع پوشش‌های رسانا به‌منظور تصویربرداری با میکروسکپ الکترونی روبشی (SEM).
شبکه آزمایشگاهی از کلیه کارشناسان و محققان علاقه‌مند به علوم آزمایشگاهی در کشور، دعوت می‌کند تا نتایج دستاوردهای علمی خود را در قالب مقاله‌های تخصصی به دبیرخانه فصلنامه ارسال کنند تا در صورت تایید داوران فصلنامه، در نوبت چاپ قرار گیرد.
فصلنامه تخصصی دانش آزمایشگاهی ایران به‌صورت رایگان و از طریق وب‌سایت شبکه آزمایشگاهی، در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

جهت دریافت فصلنامه اینجا را کلیک کنید.
لینک ارسال مقالات: Info@ijlk.ir

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code