مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با اشاره به افزایش گستره خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط این شبکه به مشتریان، از طرح‌های تخفیفی برای طیف‌های گوناگون مخاطب خدمات آزمایشگاهی خبر داد.


رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، با اشاره به افزایش گستره سطح و کیفیت تسهیلات و خدمات شبکه آزمایشگاهی به مخاطبان خدمات آزمایشگاهی، عنوان کرد: به تازگی امکانی در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی فراهم شده که افراد حقیقی و شرکت‌های دانش‌بنیان، بتوانند از خدمات آزمایشگاه‌های تحت پوشش این شبکه با تخفیف‌های ویژه استفاده کنند. این طیف گسترده تسهیلات از تخفیف 15 تا 100 درصدی، یعنی ارائه خدمات رایگان در قالب گرنت را شامل می‌شود.

 سامانه باشگاه مشتریان شبکه برای برطرف کردن نیازهای آزمایشگاهی
اسدی‌فرد با اشاره به این‌که به منظور بهره‌مندی از تخفیف در نظر گرفته شده برای مشتریان لازم است از طریق پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی به نشانی www.labsnet.ir، به سامانه باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی وارد شوند و عضویت خود در این باشگاه را تأیید نمایند،‌ توضیح داد: متقاضیان دریافت خدمت از شبکه آزمایشگاهی می‌توانند دستگاه‌ها، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را در پایگاه اینترنتی این شبکه جستجو و با انتخاب مناسب‌ترین و نزدیک‌ترین آزمایشگاه ارایه دهنده آن خدمت، نیاز آزمایشگاهی خود را برطرف کنند.
وی افزود: خدمات ارایه شده به آزمایشگاه ها در سامانه شبکه ثبت و هزینه آن از اعتبار مشتری در باشگاه مشتریان شبکه کسر و از سوی شبکه آزمایشگاهی به آزمایشگاه‌ها پرداخت می‌شود.

 نحوه بهره‌مندی از خدمات و تسهیلات شبکه
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به این‌که تسهیلات آزمایشگاهی طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی مختلفی که در سال 94 ارائه شده‌اند، از تخفیف‌های دریافت خدمات بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: پژوهشگران عمومی و همچنین پژوهشگران فعال در مراکز تحقیقاتی خصوصی، می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه تخفیف خدمات به نشانی www.Labsnet.ir، در بخش باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی، با مراجعه به آزمایشگاه و ارائه کارت ملی برای اشخاص حقیقی یا نامه رسمی دارای شناسه ملی برای اشخاص حقوقی، از خدمات تخفیف‌دار شبکه آزمایشگاهی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به تسهیلات شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی معاونت علمی در قالب طرح‌های تسهیلاتی عمومی و تسهیلات ویژه، افزود: تسهیلات عمومی، از آن‌دسته تسهیلاتی است که همه متقاضیان خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی می‌توانند از آن استفاده کنند. در قالب این طرح عمومی تخفیف، متقاضیان به میزان 15 درصد از هر خدمت دریافت شده و در مجموع تا سقف یک میلیون تومان تخفیف می‌گیرند.

تخفیف 50 درصدی به شرکت های دانش بنیان
اسدی فرد از تسهیلات برای مشتریان حقوقی این شبکه از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب یک طرح ویژه یاد کرد و افزود: شرکت‌های تایید شده توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی،‌ می‌توانند از تخفیف 50 درصدی خدمات آزمایشگاهی و در مجموع تا سقف 2 میلیون تومان، تا پایان سال جاری استفاده کنند. فهرست شرکت‌های دانش‌بنیان در سامانه www.Daneshbonyan.ir و اسامی آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی از طریق سامانه www.labsnet.ir و فرآیندها و آئین‌نامه‌های مربوط نیز در هر دو سامانه یاد شده، منتشر شده‌است.
وی با بیان این که اطلاع‌رسانی و دعوت مشمولان این تسهیلات آغاز شده،  عنوان کرد: تا کنون 435 فرد حقیقی و 12 شرکت‌ دانش‌بنیان برای استفاده از این تسهیلات ثبت نام کرده اند و از این خدمت شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی بهره‌مند شده‌اند.

 از تخفیف‌های برنزی تا پلاتینی
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری از طراحی و تدوین بسته‌های تسهیلاتی  جدید برای مشتریان این شبکه آزمایشگاهی خبر داد و ‌افزود: از مهم ترین این طرح‌ها، که طی بازه‌های زمانی و به تدریج اعلام خواهند شد، می‌توان به «تسهیلات مشتریان وفادار شبکه» اشاره کرد. بر اساس این طرح،‌ مشتریانی که میزان بهره‌مندی آن‌ها از خدمات شبکه به  10 میلیون تومان برسد، جزو مشتریان برنزی شبکه محسوب و از تخفیف 15 درصدی بهره‌مند می‌شوند.

اسدی فرد با بیان این که  مشتریان استفاده کننده از خدمات به 20 میلیون تومان ، مشتریان نقره‌ای، مشتریان استفاده کننده از خدمات تا حجم 30 میلیون مشتریان طلایی و مشتریانی که خدمات 40 میلیون و بالاتر استفاده کنند، ‌جزو مشتریان پلاتینی باشگاه مشتریان وفادار شبکه آزمایشگاهی محسوب می‌شوند، ادامه داد:  متناسب با جایگاه و رتبه هر مشتری،‌ میزان تخفیف و اعتبارات ویژه‌ای به آنها تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: از دیگر خدمات شبکه می‌توان به ارائه خدمات آزمایشگاهی خاص نخبگان با تسهیلات ویژه اشاره کرد که جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد.

دریافت 320 درخواست عضویت در شبکه
اسدی‌فرد با بیان این‌که بیش از 360 درخواست عضویت به این شبکه آزمایشگاهی رسیده و از این تعداد، 215 آزمایشگاه تاکنون مورد پذیرش قرار گرفته است، ‌افزود: تا کنون 94 آزمایشگاه به عضویت قطعی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی درآمده‌اند و مابقی در مرحله عضویت آزمایشی قرار دارند. همچنین بیش از 80 درخواست در دست بررسی بوده و حدود 67 آزمایشگاه نیز بر اساس دستوالعمل شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی حائز شرایط عضویت نیستند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری، به روند رو به رشد کیفیت خدمات و سهولت دسترسی به خدمات آزمایشگاهی در سراسر کشور با راه‌اندازی این شبکه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با گذشت کم‌تر از 2 سال از شروع به کار شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در 24 استان کشور، آزمایشگاه عضو داریم. این شبکه آزمایشگاهی با بزرگ‌ترین بانک اطلاعاتی تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی، دسترسی به بیش از 200 آزمایشگاه و 3000 دستگاه آزمایشگاهی را برای محققان و پژوهشگران داخلی و برون مرزی و رفع  نیازهای تحقیقاتی و آزمایشگاهی آنان میسر می‌کند و در عین حال، با عضویت آنان در باشگاه مشتریان شبکه، حمایت‌ها و تسهیلات متنوع دیگری را در اختیارشان قرار خواهد داد.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,خدمات اعتباری

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code