شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دومین نشست مدیران آزمایشگاه‌های عضو این شبکه را آبان ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.


به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ «نشست مدیران عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی» توسط شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به میزبانی پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مدیران آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری، صبح روز دوشنبه 18 آبان‌ماه سال جاری در پژوهشگاه مواد و انرژی در کرج گرد هم آمده و تا ساعت 15 ضمن تعامل با مدیران سایر آزمایشگاه‌ها و بازدید از بخش‌های آزمایشگاهی پژوهشگاه مواد و انرژی، با ظرفیت‌ها و برنامه‌های این شبکه آزمایشگاهی بیش‌تر آشنا خواهند شد.

نشست مدیران عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری، با اهدافی چون گسترش تعامل میان مدیران عضو با شبکه آزمایشگاهی، آشنایی بیش‌تر با تسهیلات و خدمات آن، تعامل اثرگذار مدیران آزمایشگاه‌ها با یکدیگر به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان و بهره‌مندی از تجربیات و دستاوردها و همچنین آشنایی با یک مرکز آزمایشگاهی فعال عضو، به صورت دوره‌ای و مستمر برگزار می‌شود.

گفتنی است، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تیرماه سال گذشته، با اهدافی چون بهبود کیفی و افزایش کمی خدمات آزمایشگاهی در حوزه‌های فناوری راهبردی، تسهیل در دسترسی پژوهشگران و صنایع کشور به خدمات آزمایشگاهی، ارتقای دانش فنی کارشناسان آزمایشگاه‌ها از طریق آموزش و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ها، استانداردسازی فعالیت‌های آزمایشگاهی و ارایه خدمات با نتایج قابل اعتماد و کمک به تکمیل توانمندی‌های آزمایشگاهی مراکز عضو در راستای نیازهای کشور ایجاد شده است و دکتر رضا اسدی فرد مدیریت آن را به عهده دارد.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با انجام اقداماتی چون حمایت از مراکز عضو بر اساس سرفصل‌های گسترده حمایتی، ارزیابی دوره‌ای عملکرد اعضای شبکه، بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی به دانشگاهیان، محققان و پژوهشگران را دنبال می‌کند و در حال حاضر 95 عضو قطعی و 124 عضو آزمایشی را تحت پوشش قرار داده است که به طور مستمر به این میزان افزوده خواهد شد. تا کنون 168 آزمایشگاه عضو شبکه آزمایشگاهی، اطلاعات بیش از 3400 دستگاه آزمایشگاهی را در پایگاه اینترنتی این شبکه ثبت نموده‌اند.
کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code