در راستای بررسی درخواست‌های عضویت در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، جلسه بازدید از دانشگاه آزاد شهرکرد، با حضور مدیر و کارشناسان آزمایشگاه‌های این دانشگاه برگزار شد.


در ابتدای جلسه، مجید ریاحی دهکردی مدیر آزمایشگاه‌های دانشگاه و رابط شبکه آزمایشگاهی، ضمن ارایه گزارش عملکرد این سازمان، توضیحاتی را در رابطه با اهداف، برنامه ها و چالش‌های این سازمان بیان کرد.
سپس سید مصطفی میرحسینی از طرف شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به معرفی این شبکه پرداخت.
در پایان جلسه نیز از آزمایشگاه‌های این دانشگاه بازدید به عمل آمد.

filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820

دانشگاه آزاد شهرکرد در سال 1382 تأسیس شد و دارای سه مرکز تحقیقات در زمینه‌های  بهداشت و تکنولوژی مواد غذایی، گیاهان دارویی و معطر و شیلات و آبزیان سردآبی است.
شایان ذکر است، این دانشگاه یک نمونه پماد سوختگی، شناسایی چند ترکیب جدید در گیاهان دارویی در زمینه تکنولوژی و صنایع غذایی و تهیه فرمولاسیون جدید مواد غذایی برای افراد دیابتی را به ثبت رسانده‌است.
برخی دستگاه‌های آزمایشگاهی این دانشگاه عبارتند از: کروماتوگرافی گازی/ طیف سنج جرمی (GC/MS)، کروماتوگرافی گازی (GC)، کروماتوگرافی مایع (HPLC)، تبخیر روتاری (Rotary evaporator)، خشک¬کن انجمادی (Freeze dryer)، طیف سنج نوری (Spectrophotometer)، کروماتوگرافی گازی/ طیف سنج جرمی/ کروماتوگرافی گازی (GC/MS/GC)، رئومتر  (Rheometer)و ....

هم اکنون، مجموعه آزمایشگاه‌های این دانشگاه عضو آزمایشی این شبکه هستند.
کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,بازدید,دانشگاه آزاد شهرکرد

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code