دبیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با استقبال دریافت کنندگان خدمات آزمایشگاهی و عضویت در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، تعداد درخواست کنندگان خدمات آزمایشگاهی عضو این باشگاه از مرز 2000 نفر فراتر رفت.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجتبی نسب دبیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری، با بیان اینکه نوع و سطح تسهیلات ارائه شده در باشگاه مشتریان به‌منظور استفاده بهتر مخاطبان خدمات آزمایشگاهی، از عوامل اصلی استقبال از این خدمات است، عنوان کرد: از طریق اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و تبلیغات، آگاه‌سازی مطلوبی در خصوص میزان، نحوه و انواع تسهیلات ارائه شده به مشتریان شبکه آزمایشگاهی صورت گرفته است.

افزایش روزافزون مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

دبیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری، با اشاره به افزایش روزانه تعداد اعضا باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی، بیان کرد: شبکه آزمایشگاهی در نظر دارد دسترسی مشتریان به خدمات آزمایشگاهی، ضمن آسان بودن، با کیفیت باشد؛ بنابراین مشوق‌ها و تسهیلاتی به آزمایشگاه‌ها ارائه می‌دهد و آنان را تشویق می‌کند تا اصول مشتری مداری و رعایت استانداردها را، مازاد بر اصول عرف آزمایشگاه رعایت ‌کرده و شرایطی را پیاده کنند که بهبود کیفیت نتایج آزمایشگاهی و رضایت مشتری را به همراه داشته باشد.

وی افزود: شبکه آزمایشگاهی برای انجام این موارد سعی می‌کند مشوق‌هایی مانند جذب مشتری برای آزمایشگاه، تبلیغات برای آزمایشگاه و شناساندن به دیگر مجموعه‌ها را انجام دهد که راه‌اندازی باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی، در همین راستا صورت گرفته است.

ارائه مطلوب و دریافت آسان تسهیلات ارائه شده

دبیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری با اشاره به ارائه تسهیلات گوناگون به مشتریان عضو باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی، تخفیف خدمات آزمایشگاهی را از مهم‌ترین این تسهیلات برشمرد و افزود: در حال حاضر، اعضای مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری، خدمات آزمایشگاهی خود را تا سقف 1 میلیون تومان با 15 درصد تخفیف دریافت می‌کنند.

نسب، با بیان اینکه عضو باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به‌راحتی می‌تواند از تخفیف حساب خود در تمامی آزمایشگاه‌های عضو شبکه و در سراسر کشور بهره‌مند شود، یادآور شد متقاضی خدمت آزمایشگاهی عضو باشگاه مشتریان، درگیر بروکراسی مالی نمی‌شود. با ارائه کارت ملی، خدمت برای وی ثبت شده و بر اساس اعتباری که در پروفایل کاربری خود دارد، به میزان ارزش خدمت، از اعتبار وی کسر می‌شود.

وی، هدف از راه‌اندازی باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی را ارتباط و تعامل بهتر شبکه آزمایشگاهی با مشتریان دانست و افزود: شبکه آزمایشگاهی تا سال گذشته، به‌طور مستقیم با مشتریان آزمایشگاه‌ها در ارتباط نبود و به توسعه زیرساخت آزمایشگاهی می‌پرداخت؛ اما از امسال و با تأکید معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، به‌منظور ارتباط مستقیم و تعامل بهتر، باشگاه مشتریان ایجاد شد و از این راه، ارائه تسهیلات و مشوق‌ها به‌صورت مستقیم به مشتریان آزمایشگاه‌های عضو شبکه، شکل تازه‌ای یافت.

پژوهانه‌ها آسان و هدفمند به پژوهشگران و محققان ارائه می‌شود

دبیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری، ترغیب مخاطبان خدمات آزمایشگاهی به سمت آزمایشگاه‌های عضو شبکه را از مزیت‌های باشگاه مشتریان دانست و افزود: راه‌اندازی باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری، موجب شده شرکت‌ها و افراد حقیقی که به‌صورت شخصی آزمایش‌هایی انجام می‌دهند، به استفاده از خدمات این شبکه آزمایشگاهی ترغیب شوند.

نسب، آسان شدن ارائه پژوهانه در قالب خدمات آزمایشگاهی به پژوهشگران سازمان‌ها و نهادها را از دیگر مزیت‌های باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی برشمرد و افزود: ارائه پژوهانه نقدی به محققان و پژوهشگران مشکلاتی به همراه دارد، اما سازمان‌هایی که می‌خواهند به پژوهشگران خود پژوهانه آزمایشگاهی اعطا کنند، به‌راحتی می‌توانند از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با شبکه آزمایشگاهی و معرفی افراد، این پژوهانه را به‌صورت هدفمند و در قالب تسهیلات ارائه دهند.

وی در پایان اظهار کرد: افراد به‌ مجرد اینکه وارد باشگاه می‌شوند، درخواستشان را برای تخفیف ارائه می‌کنند و ممکن است علاوه بر تخفیف باشگاه، شامل تخفیفات دیگری نیز، مانند شرکت‌های دانش بنیان و یا بنیاد ملی نخبگان شوند که با درخواست همه این موارد در سیستم، بعد از بررسی و تائید، این تسهیلات لحاظ می‌شوند.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code