اعضای هیئت علمی بیش از 70 دانشگاه کشور از 40 درصد تخفیف خدمات آزمایشگاهی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی بهره‌مند می‌شوند.

به دنبال ارایه طرح تخفیف خدمات آزمایشگاهی به اعضای هیئت علمی 15 دانشگاه کشور در تابستان سال جاری و استقبال خوب محققین از این طرح، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی پوشش این طرح را به همه استان‌های کشور گسترش داد.
بر اساس این طرح، اعضای هیئت علمی بیش از 70 دانشگاه سراسر کشور می‌توانند با عضویت در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی، از تخفیف 40 درصدی خدمات آزمایشگاهی تا سقف 40 میلیون ریال برخوردار شوند.
به گزارش دبیرخانه شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ایران، اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی می‌توانند با مراجعه به همه آزمایشگاه‌های عضو شبکه در سراسر کشور و تنها با ارایه کارت ملی، خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز را دریافت نموده و از تخفیف مذکور، بهره‌مند شوند.
باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فعالیت خود را از شهریورماه سال 94 آعاز کرده است و تا کنون نزدیک به 4300 عضو حقیقی و حقوقی در این باشگاه عضو شده و از خدمات متنوع آن استفاده کرده‌اند. شایان ذکر است، نسخه جدید سامانه باشگاه مشتریان، امکان ثبت درخواست خدمات از یک آزمایشگاه و همچنین انتقال اعتبار را نیز فراهم کرده است؛بدین معنی که اعضای هیئت علمی می‌توانند تمام یا بخشی از اعتبارات خود را به دانشجویان منتقل نمایند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به بخش طرح تخفیف پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ایران مراجعه نمایند.
فهرست دانشگاه‌های مشمول این طرح تخفیف از اینجا قابل دریافت است.
کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code