پنجمین کنفرانس علمی و دوره طلایی نانو، 4 و 5 آذر ماه 1395 با حمایت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران به همت انستیتو پاستور ایران-تهران برگزار می‌گردد.

این کنفرانس و دوره علمی با هدف بررسی و تبادل آخرین یافته‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف از جمله مفاهیم پایه، روش‌های ساخت وسنتز نانومواد، روش‌های شناسایی و آنالیز نانوساختارها، تجاری‌سازی و ثبت پتنت با پنل اختصاصی روش‌های نوین دارورسانی هدفمند به سرپرستی پروفسور عظیم اکبرزاده (رییس پیشین پایلوت نانوبیوتکنولوژی انستیتو پاستور) و با مدیریت اجرایی مهندس عباس میرزاپور (مدیر نهاد توسعه و ترویج کارگروه نانو واحد علوم و تحقیقات) با حضور دانشمندان برجسته کشور در حوزه‌های مختلف شیمی، بیوتکنولوژی، داروسازی و مهندسی پزشکی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، در روزهای برگزاری کنفرانس، نمایشگاه جانبی ارایه دستاوردهای شرکت‌های فعال در زمینه فناوری نانو در محل برگزاری این رویداد برقرار است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر، تهیه غرفه و استفاده از تسهیلات با شماره همراه 09332371728 و متقاضیان شرکت در کنفرانس و دوره برای انجام امور ثبت نام با شماره همراه 09194073835 تماس حاصل نمایند.

کلمات کلیدی : کنفرانس فناوری نانو

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code