پژوهشکده فیزیک رنگ موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش، کارگاه آموزشی یک روزه با عنـــوان " نقش بینایی رنگی در کنترل کیفیت صنعتی" را سوم بهمن ماه 1395 برگزار می‌نماید.

پژوهشکده فیزیک رنگ موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش در نظر دارد کارگاه آموزشی یک روزه با عنـــوان " نقش بینایی رنگی در کنترل کیفیت صنعتی" را در دو بخش تئوری و عملی همراه با انجام آزمون بینایی رنگی و گزارش نتایج برای هر یک از شرکت کنندگان در تاریخ سوم بهمن ماه 1395 برگزار نماید.
هدف از برگزاری این کارگاه، ارتقای سطح علمی شرکت کنندگان اعم از دانشجویان و کارشناسان صنایع در زمینه بینایی رنگی، تقص در بینایی رنگی و نقش آن در کنترل کیفیت صنعتی است.
با توجه به اهمیت این موضوع در کنترل کیفیت محصولات صنایع مختلف مانند نساجی، خودرو، پوشرنگ، چاپ و بسته بندی و همچنین صنایعی که به نوعی با رنگ‎ها در ارتباط هستند مانند صنایع نظامی، نیروی دریایی و هواپیمایی؛ ضروری است افراد با مباحث اولیه بینایی رنگی آشنایی داشته باشند.
شایان ذکر است در پایان دوره از همه افراد آزمون بینایی رنگی گرفته می‌شود و گزارش نتایج آن به همراه گواهینامه شرکت در دوره به شرکت کنندگان ارائه می‌گردد.

مباحث دوره:
تعریف بینایی رنگی نرمال
- نقص در بینایی رنگی و مشکلات ناشی از آن در کنترل کیفی صنعتی
- روش‌های آزمون بینایی رنگی
-  شرایط استاندارد مشاهده اجسام
- نقش منابع نوری در کنترل کیفیت محصولات
- متاماریزم رنگی و رنگ همانندی
- انجام آزمون تشخیص بینایی رنگی نرمال همراه با اعلام نتایج

مکان برگزاری: موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش
دبیر دوره: دکتر راضیه جعفری

علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام اولیه، به آدرس اینترنتی www.icrc.ac.ir بخش گارگاه‌ها و همایش‌ها مراجعه نمایند و یا با تلفن 021229734744 تماس بگیرند.
کلمات کلیدی : کارگاه آموزشی,موسسه علوم و فناوری رنگ و پوشش

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code