کارگاه آموزشی «کاربردهای تابش سنکروترونی در پزشکی»، دوشنبه 11 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می‌شود.

این کارگاه به همت چشمه نور ایران با حضور پروفسور سام بیات از ساعت 8 تا 18 یازدهم اردیبهشت ماه در محل پژوهشگاه دانش‌های بنیادی برگزار خواهد شد.
در این کارگاه آموزشی، پژوهشگران ایرانی، ضمن معرفی و تشریح برنامه‌ی استفاده‌ی پژوهشگران ایرانی از آزمایشگاه آلبا در اسپانیا، ویژگی‌ها و کاربردهای پژوهشی هشت خط باریکه در چشمه‌ی نور آلبا با حضور دانشگران و مسئولین آزمایشگاه آلبا معرفی می‌شود.

همچنین آشنایی با نرم‌افزارها و روش‌های داده‌پردازی در خطوط باریکه‌ی سنکروترونی و روش نگارش پیشنهاد طرح پژوهشی برای کاربران خطوط باریکه‌ی سنکروترونی در این کارگاه به کاربران آموزش داده می‌شود.

بر اساس این گزارش به منظور افزایش ظرفیت‌های علمی و پژوهشی کشور و حمایت از دانشگران، پژوهشگران و صنعت‌گران ایرانی، قرارداد «استفاده از خطوط باریکه سنکروترون آلبا-اسپانیا» با حمایت مالی «معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری» بین پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و چشمه‌ی نور آلبا به امضا رسیده است. 

سرفصل‌های کارگاه:
 Synchrotron imaging of lung structure and function -
Synchrotron radiation imaging of the cardiovascular system -
 Investigating neurodegenerative diseases using synchrotron radiation imaging -
 Synchrotron micro-radiation therapy -

برای نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر اینجا را بخوانید. 

اساتید، پژوهشگران، صنعتگران و دانشجویان می‌توانند با شرکت در این کارگاه که دوشنبه 11 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می‌شود، از این فرصت و با از تسهیلات ایجاد شده برای تحقق پژوهش‌های خود در خطوط باریکه‌ی آزمایشگاه آلبا بهره‌مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را ببینید.

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code