وبینار آموزشی «آشنایی با کروماتوگرافی» توسط ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۹۶ در سایت آموزش فناوری نانو برگزار و به حاضرین در این دوره آموزشی، در صورت کسب شرایط آزمون، گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سیستم جامع آموزش فناوری نانو، برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین را در دستور کار خود دارد. با توجه به سابقه برگزاری این دوره‌ها در سایت آموزش، نهمین دوره ۳ ساعته در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ با عنوان «آشنایی با کروماتوگرافی» در تاریخ ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۹۶ توسط سید علی معبودی تدریس می‌شود.

سرفصل‌های این دوره عبارت از مروری بر روش‌های جداسازی؛ کروماتوگرافی شامل تعریف، اجزای یک سیستم کروماتوگرافی، کروماتوگرام، زمان بازداری، بازده جداسازی، کارایی ستون، عوامل پهن شدگی پیک؛ کروماتوگرافی گازی شامل اجزای دستگاه (مخزن، ستون، سیستم تزریق، آشکارساز)، کروماتوگرافی گازی- طیف‌سنج جرمی؛ انواع کروماتوگرافی مایع شامل معرفی- انواع- اجزا می‌شود.

هزینه ثبت‌نام در این دوره ۲۱ هزار تومان است که برای کاربران برتر ماه سایت آموزش تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته شده است. با توجه به محدود بودن ظرفیت دوره، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام و پرداخت خود را تکمیل کرده باشند. ثبت‌نام در این دوره از طریق صفحه شخصی اعضا در سایت ستاد قسمت کارتابل افراد (حمایت تشویقی) صورت می‌گیرد.

به افرادی که در دوره ثبت‌نام کرده و در تاریخ دوره در کلاس آنلاین، حضور مجازی داشته باشند و همچنین عضو سایت آموزش باشند، گواهی حضور در دوره اعطا خواهد شد.

وبینار آموزشی با موضوع «آشنایی با کروماتوگرافی» به همت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 17 اردیبهشت ماه 96 سایت آموزش فناوری نانو برگزار خواهد شد.
کلمات کلیدی : وبینار نانو

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code