پایگاه اینترنتی آموزش نانو در نظر دارد به برترین افراد این پایگاه در مرداد ماه ۹۶، اعتبار دریافت خدمات آزمایشگاهی را به‌عنوان هدیه اعطا کند.

بنابر اعلام پایگاه اینترنتی آموزش فناوری نانو، بیشتر کاربران این پایگاه آموزشی، دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی هستند و پژوهش، جزو ارکان اصلی فعالیت ایشان است. بر این اساس، پایگاه اینترنتی آموزش فناوری نانو برای برترین‌های مرداد ماه ۹۶، اعتبار هدیه به منظور دریافت خدمات آزمایشگاهی از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در نظر گرفته است.
گفتنی است این اعتبار به صورت تخفیف 100% است و افراد با ارائه کارت ملی به آزمایشگاه عضو شبکه، می‌توانند از این اعتبار استفاده نمایند. این اعتبار قابل انتقال به دیگران نیست.

شرایط دریافت هدیه اعتبار خدمات آزمایشگاهی:
شرایط محاسبه امتیاز کاربران در مرداد ماه 96، به منظور دریافت هدیه اعتبار دریافت خدمات آزمایشگاهی بدین شرح است:
1- کاربران می‌بایست دست کم در آزمون 30 مقاله منحصر به فرد (یکتا) شرکت نمایند.
2- اولین درصد اکتسابی کاربر در آزمون سطح سخت هر مقاله در نظر گرفته شده و مجموع این درصدها ملاک ارزیابی کاربران خواهد بود.
3- درصد اکتسابی کاربر در تکرار آزمون‌ها لحاظ نخواهد شد.
4- بازه زمانی محاسبه امتیازات، یکم تا 31 مرداد ماه 96 است.

شایان ذکر است، 5 نفر برتر مرداد ماه 96 که موفق به کسب بیشترین امتیاز بر اساس شرایط ذکر شده شوند، از هدیه اعتبار خدمات آزمایشگاهی به شرح زیر بهره‌مند می‌گردند:
۱- نفر اول: ۱۵ میلیون ریال
۲- نفر دوم: ۱۰ میلیون ریال
۳- نفر سوم: ۵ میلیون ریال
۴- نفر چهارم: ‌۳ میلیون ریال
۵- نفر پنجم: ‌۲ میلیون ریال

لازم به ذکر است معیار انتخاب و امتیاز برترین‌های ماه، صرفا شرکت و کسب امتیاز از آزمون مقالات پایگاه اینترنتی آموزش و بر اساس شرایط ذکر شده است.
برای مطالعه و آشنایی با نحوه شرکت در آزمون مقالات، به راهنمای آزمون مقالات مراجعه نمایید.
کلمات کلیدی : سایت آموزش فناوری نانو

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code