شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی بخش جدیدی با قابلیت جست‌وجوی خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز پژوهشگران در پایگاه اینترنتی شبکه راه‌اندازی کرده است.

در بخش جستجوی خدمات آزمایشگاهی که به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده، امکان جست‌وجوی خدمات آزمایشگاهی قابل ارایه توسط مراکز عضو شبکه فراهم شده‌است. پژوهشگران و صنایع کشور با استفاده از این بخش می‌توانند برای آزمون یک محصول مشخص، خدمات مورد نیاز و نیز مراکز ارایه دهنده آن را شناسایی نموده و از استانداردهای مرتبط با آزمون‌ آن محصول، مطلع گردند. در این بخش همچنین امکان جست‌وجوی خدمات آزمایشگاهی بر اساس محصولات، حوزه کاربرد، استانداردهای مرتبط و حوزه فناوری، ایجاد شده‌است.
شایان ذکر است اطلاعات خدمات قابل ارایه توسط مراکز آزمایشگاهی در این بخش در حال تکمیل است که پس از بررسی و رفع خطاهای احتمالی، نسخه نهایی در اختیار کاربران شبکه آزمایشگاهی فناور‌ی های راهبردی قرار خواهد گرفت. در حال حاضر امکان جستجوی بیش از 3500 عنوان خدمت آزمایشگاهی مهیا است.
علاقه مندان برای آشنایی با این خدمت و بهره‌مندی از امکانات آن، می‌توانند به بخش خدمات آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مراجعه نمایند
کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,خدمات آزمایشگاهی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code