شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با همراهی مراکز عضو از سراسر کشور، طرح‌های تخفیف خدمات آزمایشگاهی جدیدی را ارایه خواهد کرد.

در نشست هم‌اندیشی مدیران مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی که به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، دکتر اسدی فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی، گفت: «شبکه آزمایشگاهی به زودی طرح‎های جدیدی را به منظور ارایه تخفیف در استفاده از خدمات آزمایشگاهی مراکز عضو شبکه، ارایه خواهد کرد».


به گفته وی، پس از استقبال قابل توجه پژوهشگران و همچنین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های کشور از طرح‌های تخفیف خدمات آزمایشگاهی ارایه شده در سال 1396، شبکه آزمایشگاهی با همراهی مراکز عضو شبکه، طرح‎های جدید تخفیف خدمات آزمایشگاهی را برای سال 1397، به زودی اعلام خواهد کرد.


دکتر اسدی فرد، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشجویان مقطع دکتری و اعضای هیئت علمی را مشمولین اصلی این طرح‌ها معرفی کرد.


در دوره قبل، یارانه‎های متنوعی با عنوان تخفیف خدمات آزمایشگاهی به پژوهشگران، اعضای هیئت علمی دانشگاه‎ها، دانشجویان و شرکت‌های دانش‌بنیان ارایه شد که با استقبال خوب گروه‎های هدف مواجه شد. بیش از 340 شرکت دانش بنیان، 2600 عضوهیئت علمی دانشگاه‎ها و پژوهشگاه‎ها از سراسر کشور، 650 نفر از برگزیدگان بنیاد نخبگان، 171 نفر از فارغ‌التحصیلان پسا دکتری خارج از کشور و همچنین 144 نفر از اعضای فدراسیون سرآمدان علمی ایران، از این طرح‌ها بهره‌مند شده‌اند.


شایان ذکر است، مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سال گذشته بیش از 2 میلیون خدمت آزمایشگاهی به پژوهشگران و صنایع کشور ارایه کرده‌اند.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code