دوره آموزش غیرحضوری SEM یا میکروسکوپ الکترونی روبشی در بستر دستیار خوب در تاریخ ۳۱ خردادماه ۹۷ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با توجه به محدود بودن ظرفیت دوره، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام و پرداخت خود را تکمیل کرده باشند.

برنامه آموزش آفلاین سایت آموزش نانو (دستیار خوب) در راستای ارتقای کیفیت آموزش‌های غیرحضوری سایت و افزایش رضایت کاربران از زمستان سال ۹۶ به صورت رسمی آغاز شده است. ضبط با اساتید مجرب و مطرح در حوزه‌های مختلف نانو طی ماه‌های اخیر انجام و پلتفرم مجازی دستیار خوب برای اجرای دوره‌ها طراحی شده است. در این دوره‌ها محتوای درسی به شکل ویدئو، متن و عکس در اختیار دانشپذیران قرار می‌گیرد. علاوه بر محتوای درسی دانشپذیران می‌توانند تمرین‌های دوره و آزمون آن را به صورت آنلاین اجرا کرده و از طریق سیستم شبکه اجتماعی پلتفرم با سایر هم‌کلاسی‌ها و استاد درس در ارتباط باشند.

 

دوره آموزش غیرحضوری «SEM یا میکروسکوپ الکترونی روبشی» در بستر جدید (دستیار خوب) در تاریخ ۳۱ خردادماه ۹۷ با تدریس جناب آقای دکتر ذوالریاستین برگزار می‌شود. این دوره شامل ۳ ساعت ویدیو است و همچنین علاوه بر ویدیو، متن آموزشی حوزه XRD را دارد. مهلت ثبت‌نام در این دوره‌ تا ۳۰ خرداد است و این دوره‌ به مدت ۲ روز در اختیار افراد ثبت‌نامی در این دوره‌ خواهد بود.


هزینه ثبت‌نام در این دوره، با در نظر گرفتن تخفیف شروع به کار پلتفرم آموزشی جدید (دستیارخوب) به شرح ذیل است: 

۱- ویژه دانشجویان و کسانی که حداقل در یک دوره شرکت کرده‌اند (۵۰ درصد تخفیف): ۳۷,۵۰۰ تومان 


۲- عادی (۲۰ درصد تخفیف): ۶۰۰۰۰ تومان

 

گفتنی است در صورت انصراف از ثبت‌نام ۷۰ درصد هزینه پرداختی قابل برگشت است؛ لذا خواهشمند است در حین ثبت‌نام دقت نمایید.

 

سرفصل های دوره:

 - مفهوم پایه اپتیک
 - تفاوت میکروسکوپ نوری و الکترونی
 - تاریخچه میکروسکوپ الکترونی روبشی
 - ساختار و اجزاء میکروسکوپ الکترونی روبشی
 - اصول کاری میکروسکوپ الکترونی روبشی
 - برهمکنش پرتو الکترونی و نمونه
 - مکانیزم تشکیل تصویر
 - آماده‌سازی نمونه
 - نحوه کار دستگاه
 - خطاهای لنزالکترونی
 - کاربردهای میکروسکوپ الکترونی روبشی
 - محدودیت‌های میکروسکوپ الکترونی روبشی
 - آنالیز شیمیایی به کمک میکروسکوپ الکترونی روبشی

 

نحوه ثبت نام دوره

لینک ثبت‌نام از تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه فعال شده و با توجه به محدود بودن ظرفیت، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام و پرداخت خود را تکمیل کرده باشند.


هرگونه تغییری در برنامه دوره از طریق سایت آموزش نانو اطلاع‌رسانی خواهد شد. ثبت‌نام در این دوره‌ از طریق صفحه شخصی اعضا در سایت ستاد قسمت کارتابل افراد (حمایت تشویقی) صورت می‌گیرد.

 

filereader.php?p1=main_18d8042386b79e2c2

 

filereader.php?p1=main_816b112c6105b3ebd

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌ SEM یا میکروسکوپ الکترونی روبشی می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۲۷۲۷۲ و ۰۹۱۰۴۷۱۲۰۳۶ تماس حاصل فرمایید.

 

کلمات کلیدی : برگزاری دوره آموزشی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code