عارفیان مدیر کارگاه‌های سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، برگزاری این کارگاه‌ها را قدمی در راه توانمندسازی پژوهشگران حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی عنوان کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، احسان عارفیان مدیر کارگاه‌های سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی بیان کرد: به‌منظور توانمندسازی و افزایش توان آموزشی و عملیاتی دانشجویان و پژوهشگران حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور، طبق روال جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، در سومین دوره آن نیز درصدد برگزاری کارگاه‌هایی هستیم که به‌واسطه آن پتانسیل و توانمندی این پژوهشگران را افزایش دهیم.


وی توضیح داد: کارگاه‌ها در حوزه‌های عملیاتی و به‌منظور تقویت توان عملیاتی پژوهشگران سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی طراحی شده است. مراکز متعدد دانشگاه‌های تهران و مراکز پژوهشی برای برگزاری این کارگاه‌ها در برگزاری این کارگاه‌ها همکاری خواهند داشت.  


عارفیان با اشاره به مراکزی که کارگاه‌های سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در آن برگزار می‌شود، گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پژوهشگاه رویان، مرکز تحقیقات بن‌یاخته، پژوهشگاه ملی ژنتیک میزبان برگزاری این کارگاه‌ها خواهند بود.


وی بیان کرد: از مراکز، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها درخواست می‌کنیم پروپوزال‌های خود را برای برگزاری کارگاه به ما ارائه دهند. بعد از بررسی پروپوزال‌ها و با توجه به میزان رضایت شرکت‌کنندگان در سال‌های قبل از برگزاری این کارگاه‌ها، در مورد نحوه برگزاری کارگاه‌ها و عناوین آن تصمیم‌گیری و در سایت جشنواره اعلام خواهد شد.


به گفته وی، این کارگاه‌ها از تاریخ 3 تا 8 آذرماه 97 پیش از برگزاری سومین کنگره جشنواره ملی بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می‌شود تا علاقه‌مندان بتوانند از کنگره نیز بهره ببرند.


سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، 3 لغایت 10 آذرماه 1397، در محل سالن اجلاس سران و توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی : ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی,جشنواره,کارگاه آموزشی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code