دومین کارگاه فشرده تصویربرداری پیش بالینی All in one توسط آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سه شنبه آخر هر ماه آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران کارگاه تصویربرداری پیش بالینی را برگزار می کند. هدف از این فعالیت آشنایی محققان با اهمیت تحقیقات پیش بالینی و نقش مهم مدالیته‌های مختلف تصویربرداری در تحقیقات است. در این راستا دومین کارگاه فشرده تصویربرداری پیش بالینی (All in one) ویژه گروه فیزیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد که تعدادی از اعضای هیات علمی و دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری گروه فیزیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این کارگاه حضور داشتند. 


همچنین این دوره‌ها که شامل تصویربرداری PET و کاربردهای آن در تحقیقات پیش بالینی، تصویربرداری Optic و کاربردهای آن در تحقیقات پیش بالینی، تصویربرداری SPECT و کاربردهای آن در تحقیقات پیش بالینی، مدل‌های حیوانی و کاربردهای آن در تحقیقات پیش بالینی، تصویربرداری CT و کاربردهای آن در تحقیقات پیش بالینی، تصویربرداری MRI و کاربردهای آن در تحقیقات پیش بالینی و تصویربرداری Ultrasound و کاربردهای آن در تحقیقات پیش بالینی است که به‌صورت فشرده و در چهار ساعت برگزار می‌شود. نحوه عملکرد هر یک از سیستم های تصویربرداری و کاربردهای آن‌ها در این کارگاه آموزش داده می شود.


 علاقه‌مندان جهت درخواست برگزاری این دوره ویژه گروه‌های مختلف و ثبت‌نام به وب‌سایت آزمایشگاه پیش بالینی به آدرس tpcf.ir مراجعه کنند.


آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران با توجه به اهمیت مطالعات پیش بالینی و نبود امکانات مورد نیاز برای انجام این تحقیقات با حمایت معاونت علمی و فناوری در سال گذشته راه اندازی شد تا با وجود مجهزترین دستگاه ها در این حوزه خدمات به محققان کشور ارائه شود. این آزمایشگاه از اعضای قطعی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که خدمات آزمایشگاهی متنوعی را به پژوهشگران ارایه می‌کند. برای مشاهده توانمندی‎های این آزمایشگاه به صفحه اختصاصی آزمایشگاه در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مراجعه نمایید.

کلمات کلیدی : برگزاری دوره آموزشی,تصویربرداری

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code