کارگاه‌های آشنایی با دستگاه‌های تخلخل سنجی BET، آنالیز حرارتی و XRD، در حاشیه یازدهمین جشنواره فناوری نانو، 21 تا 24 مهرماه جاری در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران، برگزار می‌گردد.

آزمایشگاه بیم گستر تابان، هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو که از 21 تا 24 مهرماه جاری در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، کارگاه‌های آموزشی زیر را برگزار می‌نماید:

 

ردیف روز ساعت 9:30 الی 12:30 ساعت 13:30 الی 16:30
1 شنبه 97/07/21 - آشنایی با دستگاه بررسی سطح و تخلخل سنجی به روش BET
2 سه شنبه 97/07/24 آشنایی با دستگاه آنالیز حرارتی، مبانی و کاربردها (TGA-DSC-DTA) آشنایی با مبانی پراش پرتو ایکس(XRD) و کاربردهای‌های نرم افزار Xpert High Score

 

شایان ذکر است که دانشجویان می‌توانند با ارایه کارت دانشجویی، از 50 درصد تخفیف برای ثبت نام در این کارگاه‌ها بهره‌مند شوند. به دلیل محدود بودن ظرفیت کلاس، اولویت با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام نمایند.

 

لازم به ذکر است که محل برگزاری کارگاه‌های آزمایشگاه بیم‌گستر تابان در طبقه همکف سالن خلیج فارس(1-44)، نیم طبقه (بالکن سالن)، جنب ستاد اجرایی یازدهمین جشنواره فناوری نانو، فضای کارگاهی شماره 2 خواهد بود.

 

علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی آزمایشگاه بیم‌گستر تابان مراجعه و یا با شماره‌های 9-44862778 داخلی113 تماس بگیرند.

کلمات کلیدی : جشنواره فناوری نانو,برگزاری دوره آموزشی,آشنایی با تجهیزات آزمایشگاهی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code