مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، گفت: پوشش موضوعی و جغرافیایی فعالیت شبکه گسترش یافته است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص پذیرش اعضا در این شبکه، بیان کرد: مراکز آزمایشگاهی مستقر در سراسر کشور بدون محدودیت نوع سازمان خود می توانند برای عضویت در شبکه اقدام کنند. شرط اصلی پذیرش یک مرکز آزمایشگاهی در شبکه، ارائه خدمات به عموم مشتریان است.


وی افزود: اگر آزمایشگاه متقاضی نسبت به مشتریان به صورت انتخابی عمل نکند، میزان و چگونگی ارائه خدمات آن بررسی می شود و در صورت دارا بودن شرایط، آن آزمایشگاه، عضو آزمایشی شبکه خواهد شد.


به گفته اسدی‌فرد، طی دوره شش ماهه عضویت آزمایشی، آزمایشگاه نسبت به ثبت اطلاعات در شبکه اقدام می کند و با قوانین و دستورالعمل های شبکه آشنا می شود.


وی همچنین تصریح کرد: در پایان دوره آزمایشی، عملکرد آزمایشگاه مورد ارزیابی قرار می گیرد و در صورت کسب حداقل امتیاز لازم، عضویت آزمایشگاه در شبکه قطعی خواهد شد، البته تمدید این عضویت به عملکرد آزمایشگاه در شبکه وابسته است که بر اساس ارزیابی های سالانه سنجیده می شود.


مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ادامه داد: در سال گذشته تعداد 148 درخواست عضویت جدید به دبیرخانه شبکه رسید که از این تعداد، عضویت 56 مرکز پذیرفته شد.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code