مرکز تحقیقات کاربردی دارویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، رتبه نخست بیست و چهارمین دوره جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی را کسب کرد.

به گزارش شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، مرکز تحقیقات کاربردی دارویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز که فعالیت خود را از سال 80 آغاز کرده است، امسال برای پنجمین سال متوالی به عنوان مرکز برگزیده در بین 21 مرکز تحقیقات بیومدیکال دارای ردیف مستقل بودجه، در بیست و چهارمین دوره جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی معرفی شد.

 

جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی

 

جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی، از سال 74 همه ساله به منظور تجلیل از مقام و منزلت محققین و دانشجویان برجسته دانشگاه‌های علوم پزشکی و نیز برای معرفی فعالیت‌های تحقیقاتی برتر علوم پزشکی در سطح ملی و بین المللی، با تأکید بر جنبه‌های نو‌آوری در راستای اهداف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  برگزار می شود.

 

در جشنواره امسال، 725 مرکز در شش گروه در بیست و چهارمین دوره جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی به رقابت پرداختند و دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی از طریق مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات و فناوری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بر اساس فعالیتهای پژوهشی سال 1396 ارزشیابی و معرفی شدند.

 

معیارهای امتیاز دهی به شرکت کنندگان در این جشنواره  شامل «مقالات چاپ شده اعضاء هیئت علمی و کادر پژوهشی مرکز در مجلات مصوب علمی-پژوهشی داخلی و خارجی نمایه شده در بانک‌های اطلاعاتی معتبر، جایگاه نویسنده، نوع مقاله، IF مجله و Citation مقاله از Scopus»، «کتاب‌های تألیفی توسط اعضا» و «ارایه پتنت خارجی» می‌شود.

 

مرکز تحقیقات کاربردی دارویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز دارای 392 مقاله منتشر شده در سال 97 است و 336 مقاله نیز در پایگاه ISI به ثبت رسانده است. همچنین 25 درصد مقالات تولیدی این مرکز در مجلات برتر در سال 97 منتشر شده است.

 

شایان ذکر است این مرکز از اعضای فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است و توانمندی‌ها و خدمات آزمایشگاهی آن در صفحه مرکز تحقیقات کاربردی دارویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز قابل دسترس است.

کلمات کلیدی : جشنواره,دانشگاه علوم پزشکی تبریز,آزمایشگاه,شبکه آزمایشگاهی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code