با مساعدت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اعضای بنیاد ملی نخبگان و فارغ التحصیلان پسادکتری خارج از کشور، از 90 درصد تخفیف خدمات آزمایشگاهی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، منتخبین بنیاد ملی نخبگان می‌توانند خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی در سراسر کشور با 90 درصد تخفیف دریافت نمایند.

معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در راستای حمایت از پژوهشگران نخبه کشور، تا 90 درصد هزینه‌های دریافت خدمات آزمایشگاهی منتخبین بنیاد نخبگان و همچنین پسا دکتری خارج از کشور را از طریق پلتفرم شبکه آزمایشگاهی حمایت می‌کند.

بیش از 500 مجموعه آزمایشگاهی با شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سراسر کشور همکاری دارند و در سال 1397، بیش از 1400 نفر از منتخبین بنیاد نخبگان برای استفاده از خدمات این مراکز به شبکه آزمایشگاهی معرفی شده‎اند.

 

خدمات آزمایشگاهی

 

شایان ذکر است به منظور حمایت از تأمین خدمات آزمایشگاهی پژوهشگران نخبه در سال جاری، بیش از 55 میلیارد ریال از سوی معاونت علمی و فناوری اعتبار دریافت خدمات تخصیص داده شده است.

اعضای بنیاد نخبگان می‌توانند با مراجعه به باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی و انتخاب طرح ویژه نخبگان، از مزایای این طرح برخوردار شوند.

کلمات کلیدی : حمایت,شبکه آزمایشگاهی,معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری,بنیاد ملی نخبگان,خدمات آزمایشگاهی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code