در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، توافقنامه راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مرجع نفت در قشم امضا شد.

توافقنامه همکاری‌های فنی، نظارتی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی به‌منظور تجهیز، استقرار و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مرجع نفت، فرآورده‌های نفتی، گاز و میعانات در منطقه آزاد قشم، میان پژوهشگاه صنعت نفت، موسسه آموزش عالی قشم و شرکت مشاوران آزمای نفت ایرانیان امضا شد.

 

این توافقنامه سه‌جانبه در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت میان جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، منصور آزاد، رئیس موسسه آموزش عالی قشم، و وحید ابراهیمی، رئیس هیئت مدیره شرکت مشاوران آزمای نفت ایرانیان، در غرفه پژوهشگاه امضا شد.

 

این توافقنامه با هدف تقویت و تعمیق ارتباط موثر و فعال در راستای توسعه اشتغال در جزیره قشم به صورت مستقیم و غیر مستقیم و همکاری در تهیه و تدوین بسته‌های آزمایشگاهی، پژوهشی و آموزشی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی مرتبط با موضوع توافقنامه امضا شده است. از دیگر اهداف این توافقنامه به حضور فعال در حوزه پژوهش و آزمایشگاهی و آموزشی در جزیره قشم و حوزه خلیج فارس می‌توان اشاره کرد.

 

توافقنامه آزمایشگاه‌های مرجع نفت

 

آزمایشگاه مشاوران آزمای نفت ایرانیان و پژوهشگاه صنعت نفت از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی هستند که اطلاعات توانمندی‌ها و خدمات آنها در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی ارایه شده است.

کلمات کلیدی : توافق‌نامه,صنعت نفت,شبکه آزمایشگاهی,آزمایشگاه,تجهیز,دستگاه

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code