کارگاه آموزشی کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا HPLC، 22 خرداد ماه 1398 در پژوهشگاه رنگ برگزار می‌گردد.

از میان روش‌های جداسازی، کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (High Performance Liquid Chromatography -HPLC)، بیشترین رشد و کارایی را داشته است و سالیانه میلیون‌ها دلار صرف خرید و فروش دستگاه‌های HPLC در دنیا می‌شود. علت این رشد را می‌توان به حساسیت بالا، تعیین مقدار کمی با صحت بالا، قابلیت آنالیز نمونه‌های غیرفرار و حساس به دما که با تکنیک GC (کروماتوگرافی گازی) امکان‌پذیر نیستند، نسبت داد.

 

در کارگاه آموزشی کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا به صورت یک روزه توسط گروه پژوهشی مواد رنگزای آلی پژوهشگاه رنگ در تهران برگزار می‌گردد،  مطالب زیر ارایه می‌گردد:

· انواع روش‌های کروماتوگرافی

· تحول در کروماتوگرافی با عملکرد بالا

· بخش‌های مختلف دستگاهHPLC

· انواع فازهای متحرک و ساکن

· چگونگی انجام آنالیز کمی و کیفی با HPLC

 

کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا HPLC

 

کارگاه آموزشی کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا HPLC، چهارشنبه 22 خرداد ماه 1398 در پژوهشگاه رنگ برگزار می گردد و علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22944184 داخلی 215 تماس بگیرند.

 

آزمایشگاه پژوهشگاه رنگ از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که خدمات آزمایشگاهی متنوعی را به پژوهشگران ارایه می‌کند. توانمندی‎ها و خدمات آزمایشگاهی این مجموعه در صفحه پژوهشگاه رنگ در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارایه شده است.

کلمات کلیدی : کارگاه آموزشی,کروماتوگرافی مایع,HPLC,پژوهشگاه علوم و فناوری رنگ,آزمایشگاه,آزمون

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code