با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، حضور مراکز دانشگاه آزاد در شبکه آزمایشگاهی با سهولت و شتاب بیشتری انجام می‌شود.

به منظور گسترش همکاری‌های علمی و آموزشی و بهره‌مندی پژوهشگران و صنایع کشور از توانمندی‌ها و قابلیت‌های فنی و تخصصی آزمایشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی و شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

 

بر اساس این تفاهم‌نامه که بین دکتر بابک نگاهداری، رئیس پژوهشگاه و شبکه‌ آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، و دکتر رضا اسدی فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، امضا شد، سازوکارهای حضور و فعالیت مراکز دانشگاه آزاد در شبکه آزمایشگاهی تسهیل شده است.

 

امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد و شبکه

 

طبق این تفاهم‌نامه، تقویت شبکه‌سازی داخلی دانشگاه آزاد و همچنین استانداردسازی و ایمنی آزمایشگاه‌های دانشگاه، با همکاری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد پس از عضویت در شبکه آزمایشگاهی، می‌توانند از حمایت‌ها و تسهیلات این شبکه، بهره‌مند گردند.

 

دانشگاه آزاد اسلامی نیز شرایط و سازوکارهای لازم به منظور حضور آزمایشگاه‌های تحت پوشش خود را در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی فراهم خواهد کرد. همکاری اساتید و اعضای هیئت علمی و همچنین کارشناسان واحدهای دانشگاه آزاد در کارگروه های تخصصی شبکه آزمایشگاهی و اطلاع رسانی برنامه‌ها، فعالیت‌ها و خدمات شبکه آزمایشگاهی و همچنین تسهیلات و اعتبارات باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی به دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه است.

 

شایان ذکر است شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، فعالیت خود را از سال 1393 ذیل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز کرده است و بیش از دو میلیون و پانصد هزار خدمت را در سال به پژوهشگران و صنایع کشور ارایه می‌کند.

 

اطلاعات توانمندی‌های آزمایشگاهی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

 

کلمات کلیدی : همکاری کشورها,دانشگاه آزاد اسلامی,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code