25 آبان ماه 98 پژوهشگاه رنگ میزبان کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با رنگ در صنایع سرامیک است.

اهمیت رنگ در زندگی به حدی است که هیچ نقطه ای در پیرامون را نمی‌توان بدون رنگ دید و در واقع می‌توان گفت که ما در یک دنیای رنگ آمیزی شده زندگی می‌کنیم. نقش رنگ در صنعت به عنوان یک بخش جدایی ناپذیر برای ایجاد زیبایی و همچنین مقاومت به خوردگی، موجب شده تا تمام صنایع به نوعی با رنگ در ارتباط باشند.

 

پژوهشگاه رنگ در راستای ارتقای دانش فنی علاقه‌مندان به حوزه رنگ، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع رنگ در صنایع سرامیک کرده است. این کارگاه 25 آبان ماه سال جاری در پژوهشگاه رنگ برگزار می‌شود.

 

رنگدانه های معدنی (ساخت و کنترل خواص)، مبانی کنترل رنگ در سرامیک ها و آشنایی با فناوری چاپ دیجیتال (مزیت ها و محدودیت ها)، از جمله سرفصل های این دوره بوده که توسط دکتر ابراهیم قاسمی، دکتر مهدی صفی و دکتر مهدی قهاری، اعضای هیئت علمی پژوهشگاه رنگ ارایه می‌شود.

 

در پایان این کارگاه آموزشی، گواهینامه حضور در کارگاه توسط انجمن سرامیک ایران و پژوهشگاه رنگ به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر انجمن سرامیک با شماره ۰۲۱۷۷۸۹۹۳۹۹ تماس بگیرند.

 

مجموعه آزمایشگاه های پژوهشگاه رنگ از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که خدمات آزمایشگاهی متنوعی را به پژوهشگران ارایه می‌کند و اطلاعات توانمندی ها و خدمات آزمایشگاهی پژوهشگاه رنگ در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی در دسترس پژوهشگران قرار گرفته است.

 

کلمات کلیدی : کارگاه آموزشی,رنگ,سرامیک

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code