پژوهشگاه رنگ، 5 آذر ماه 98 میزبان کارگاه آموزشی مشخصات فنی و اصول بازرسی پوشش های مورد استفاده در خطوط انتقال نفت، گاز، آب و رنگ های صنعتی است.

اهمیت رنگ در زندگی به حدی است که هیچ نقطه ای در پیرامون را نمی‌توان بدون رنگ دید با توجه به اینکه رنگ‌ها علاوه بر ایجاد زیبایی در سطوح مختلف به‌عنوان پوششی برای محافظت از آن‌ها به‌کار گرفته می‌شوند و سالانه مبالغ هنگفتی در طراحی و ساخت سازه های فلزی و تجهیزات صنعتی می‌گردد، بنابراین حفاظت از این سرمایه گذاری ها به منظور بهره مندی نسبتاً پایدار، امری ضروری است، که در نهایت حفظ سرمایه های ملی را به دنبال دارد.

 

مدیریت امور فناوری و گروه پژوهشی نانو فناوری پژوهشگاه رنگ وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از برگزاری موفقیت آمیز چهار کارگاه آموزشی، پنجمین کارگاه آموزشی مشخصات فنی و اصول بازرسی پوشش های مورد استفاده در خطوط انتقال نفت،گاز، آب و رنگ های صنعتی را برگزار می‌نماید.

 

کارگاه آموزش پوشش های خطوط انتقال

 

مخاطبان این دوره، بازرسان فنی و کارشناسان بخش خوردگی خطوط انتقال نفت و گاز و آب، بازرسان خطوط لوله نفت و گاز و آب، ناظران و پیمانکاران اجرای پوشش‌های محافظ خطوط لوله، تولیدکنندگان پوشش‌های صنعتی، کارشناسان کنترل کیفیت کارخانجات پوشش لوله هستند.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با  شماره ۲۲۹۶۹۷۷۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

 

مجموعه آزمایشگاه‌های پژوهشگاه رنگ از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که خدمات آزمایشگاهی متنوعی را به پژوهشگران ارائه می‌کند و اطلاعات توانمندی‌ها و خدمات آزمایشگاهی پژوهشگاه رنگ در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی در دسترس پژوهشگران قرار گرفته است.

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code