طرح زمستانه تخفیف خدمات آزمایشگاهی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان و اعضای باشگاه مشتریان آغاز شد.

در راستای حمایت از تحقیق و پژوهش در جامعه علمی کشور، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، تخفیف‌های ویژه‌ای برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و دانش‌پژوهان در سراسر کشور در نظر گرفته است.

 

این شبکه30 میلیون ریال اعتبار با 50 درصد تخفیف ویژه اعضای هیئت علمی سراسر کشور، 20 میلیون ریال اعتبار با 50 درصد تخفیف ویژه دانشجویان دکتری و محققان پسا دکتری، 10میلیون ریال اعتبار با 20درصد تخفیف ویژه اعضای باشگاه مشتریان، 5 میلیون ریال اعتبار با 40 درصد تخفیف ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد سراسر کشور برای فصل زمستان در نظر گرفته است.

 

این طرح با توجه به از استقبال قابل توجه پژوهشگران و همچنین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های کشور از طرح‌های پیشین تخفیف خدمات آزمایشگاهی این شبکه اجرا می شود. در دوره‌های قبل، یارانه‎های متنوعی با عنوان تخفیف خدمات آزمایشگاهی به پژوهشگران، اعضای هیئت علمی دانشگاه‎ها، دانشجویان و شرکت‌های دانش‌بنیان ارایه شد که با استقبال قابل توجه گروه‎های هدف مواجه شد. تا کنون تعداد کثیری از شرکت دانش بنیان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‎ها و پژوهشگاه‎ها از سراسر کشور، برگزیدگان بنیاد نخبگان، فارغ‌التحصیلان پسا دکتری خارج از کشور و همچنین اعضای فدراسیون سرآمدان علمی ایران، از این طرح‌ها بهره‌مند شده‌اند.

 

لازم به ذکر است که علاقه‌مندان برای ورود به باشگاه مشتریان می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

 

 

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code