موسسه اندیشه برتر میران با همکاری انجمن ملی صنایع پلیمر ایران دوره آموزشی آشنایی با نرم‌افزار MoldFlow را برگزار می کند.

موسسه اندیشه برتر میران با همکاری انجمن ملی صنایع پلیمر ایران دوره آموزش سه روزه  آشنایی با نرم‌افزار MoldFlow  را در روزهای 29 و 30 دی ماه و اول بهمن 98 برگزار می کند.

 

برای کاهش هزینه های سنگین و تاخیرهای زمانی غیر قابل قبول در حین طراحی و ساخت قالب های صنعتی باید اثرات مربوط به ماده پلاستیک، هندسه قطعه طراحی قالب و شرایط قالب گیری در کیفیت نهایی قطعه پیش از ساخت قالب مورد ارزیابی قرار گیرد. با استفاده از نرم افزار MoldFlow می‌توان با صرف وقت و هزینه اندک، اثرات عوامل مختلف در طراحی قالب را تحلیل و ارزیابی نمود. نرم افزار MoldFlow یکی از وسیع ترین  کاربردها را در صنعت امروز پلاستیک به خود اختصاص داده است. توانایی فوق العاده و کاربری آسان این نرم افزار ها باعث شده است تا تولید کنندگان بزرگ صنایع خودروسازی ، الکترونیک و پزشکی، مجموع نرم افزار های MoldFlow را به طور وسیع بکارگیرند و سالانه مبلغ چشمگیری در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنند.

 

در این راستا موسسه اندیشه برتر میران اقدام به برگزاری این دوره آموزشی سه روزه کرده است. در این دوره ورود قطعه به نرم‌افزار، بررسی انواع مش‌بندی‌ها، مش‌بندی قطعه، رفع معایب مش‌بندی قطعه، جستجو در بانک اطلاعات مواد و دستگاه‌های تزریق، انجام آنالیز Gate Location به منظور تعیین بهترین محل تزریق، بررسی آنالیز Flow، انجام آنالیز خنک‌کاری، تریف قالب‌های چند کیوتی، آنالیز Wapage و آنالیز Fiberorientation از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

 

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند با شماره‌های 44539094 ، 44539035 و 44582398  تماس بگیرند.

اطلاعات توانمندی ها و خدمات مجموعه آزمایشگاه ها مؤسسه اندیشه برتر میران که از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی است، در پایگاه اینترنتی این شبکه ارایه شده است.

 

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code