یکی از اعضای هیئت علمی پژوهشگاه رنگ در لیست برترین داوران مقالات ISI در سال 2019 قرار گرفت.

دکتر محمد مهدویان احدی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه رنگ به عنوان ۱% برترین داوران مقالات ISI جهان در سال ۲۰۱۹ در دو زمینه علم مواد (Material Science) و میان رشته‌ای (Cross field) از سوی پایگاه استنادی انتخاب شد.

 

سایت Publons به عنوان معتبرترین سرویس داوری یا Peer Review در دنیا است که توسط موسسه اصلی ISI ایجاد و راه اندازی شده که به معرفی مجلات با استاندارد مناسب در داوری پرداخته و اقدام به ارزیابی مجلات می‌کند.

 

این سایت آمار دقیقی از نحوه فعالیت داوری مجلات را ارایه می‌کند. این وب سایت برای داوران محیطی را فراهم می آورد تا خدمات داوری مقالات را انجام دهند.

 

 

محمد مهدویان احدی دانشیار پژوهشکده پوشش های سطح و فناوری های نوین بوده و در گروه پژوهشی روکش های سطح و خوردگی فعالیت دارد.

 

 از جمله زمینه‌های تحقیقاتی ایشان می‌توان به خوردگی ، پوشش‌های سطح، آماده ساری سطح، بازدارنده‌های خوردگی، پیگمنت‌های ضدخوردگی،  پوشش‌های محافظ، چسبندگی، چسب‌ها، پوشش‌های ضد حریق، پلیمرهای هادی و پوشش‌های هوشمند اشاره کرد.

 

دکتر احدی دانش‌آموخته رشته مهندسی پلیمر در صنایع رنگ از دانشگاه امیرکبیر بوده و دکتری خود را با کار روی موضوع بررسی بازدارندگی خوردگی مشتقات ایمیدآزول به عنوان جایگزین ترکیبات کرومات از این دانشگاه دریافت کرده است. ایشان انتشار  بیش از 36 مقاله و 3 اختراع را در کارنامه تحقیقاتی خود دارد.

 

اطلاعات توانمندی ها و خدمات آزمایشگاه پژوهشگاه رنگ که از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی است، در پایگاه اینترنتی این شبکه ارایه شده است.

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code