شرکت سینا آزمای بندر از اعطای تخفیف 20 درصدی برای اعضای باشگاه مشتریان خبر داد.

شرکت سینا آزمای بندر برای حمایت از تحقیقات در کشور اقدام به ارائه تخفیف 20 درصدی خدمات آزمایشگاهی کرده است.

 

 حیدر خوشدل نیت در این باره می‌گوید: « با هدف حمایت از پژوهش در ایران وابراز قدردانی صمیمانه از اقبال عمومی، در فصل زمستان تخفیف 20 درصدی خدمات به مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارائه می‌شود. شرکت سینا آزمای بندر با به کار‌گیری نیروی انسانی متخصص علاوه بر فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی، بازرسی و نمونه برداری، دامنه کاری خود را در زمینه آزمایشگاه‌های مکانیک و فلزشناسی، هیدرواستاتیک، متالوگرافی، الکتروموتور، باتری، وسایل هشدار دهنده و اپتیک ، در سطح استانی و ملی گسترش داده است.»

 

 

وی افزود: «سینا آزمای بندر به عنوان شرکتی دانش بنیان و همچنین عضو قطعی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی موفق به اخذ گواهی تائید صلاحیت استاندارد ISO/IEC 17025 و ISO/IEC 17020 از مرکز ملی تائید صلاحیت ایران شده است. این شرکت آمادگی لازم برای بازرسی و آزمون مخازن خودروهای دوگانه سوز، محصولات فلزی و الکترونیکی را دارد. این مجموعه که پیشتر موفق به اخذ پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است، با تکیه بر دانش خود سعی بر فراهم نمودن راه پیشرفت و همچنین نهادینه سازی فرهنگ استفاده از کالای استاندارد و ارتقا کیفیت را دارد.»

 

سینا آزمای بندر از اعضای فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی است که اطلاعات توانمندی ها و خدمات آزمایشگاهی این مجموعه در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی ارایه شده است.

کلمات کلیدی : تخفیف,باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code