بهمن ماه 98، شرکت صنایع نورا لایه نگار میزبان کارگاه آموزشی در حوزه چاپ سه بعدی است.

شرکت صنایع نورا لایه نگار در نظر دارد در مورخ 17/11/98 کارگاه آموزشی یک روزه با عنوان "کارگاه آموزشی پرینت سه بعدی فلزی – سطح یک" برگزار کند.

در این کارگاه آموزشی که به منظور تربیت افراد متخصص جهت طراحی و ساخت قطعات فلزی، بهره برداری و همچنین تحقیق و توسعه در حوزه پرینت سه بعدی فلزات برگزار می‌شود، مباحثی همچون شناخت و تحلیل حوزه‌های کاربری فناوری ساخت افزودنی، مبانی فرایند SLM، عوامل مؤثر بر فرایند، اصول و ملاحظات طراحی برای فرایند SLM و همچنین شناخت ماشین NOURA M100P، به تفصیل آموزش داده خواهد شد.

 

علاقه مندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبسایت شرکت نورا مراجعه نموده و یا از طریق شماره های تماس33931363-031 با دفتر این شرکت تماس حاصل فرمایند.

 

 

شرکت صنایع نـــورا لایه نگار، یکی از تولید کننده دستگاه‌های ساخت افزودنی فلزی بر مبنای فناوری ذوب بستر پودر با لیزر (SLM) است. این شرکت در سال ۱۳۹۲ با هدف ارتقاء سطح علمی و فنی کشور و همچنین تجاری سازی فناوری ساخت افزودنی به کمک لیزر، توسط متخصصان این حوزه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تأسیس شد. بهره‌مندی از دانش و تجارب بین المللی موسسان این شرکت در دانشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر از یک سو و به خدمت گرفتن نخبگان رشته‌های مهندسی مکانیک، مواد، الکترونیک و مکاترونیک از طرف دیگر، باعث شده است که شرکت صنایع نـــورا لایه نگار، به یکی از تخصصی‌ترین مجموعه‌ها در زمینه فناوری ساخت افزودنی در کشور تبدیل شود.

 

شرکت صنایع نورا لایه نگار از اعضای فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی است که اطلاعات توانمندی ها و خدمات آزمایشگاهی این مجموعه در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی ارایه شده است.

کلمات کلیدی : چاپ سه‌بعدی,پرینتر سه بعدی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code