مرکز پژوهش متالورژی رازی برای چهارمین سال پیاپی، به عنوان مرکز پژوهشی برتر صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.

هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت سال 1398، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، با حضور قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور معاونین این وزارتخانه و برخی از مسئولان بلندپایه و مدیران برجسته کشور برگزار شد.

 

در این جشنواره، مرکز پژوهش متالورژی رازی، برای چهارمین سال پیاپی به عنوان «مرکز پژوهشی برتر» انتخاب شد و لوح یادبودی به این مناسبت از طرف معاونت محترم آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، جناب آقای دکتر قبادیان دریافت کرد. این مرکز در سال‌های 95، 96 و 97  نیز از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان «مرکز پژوهشی برتر» انتخاب شده بود.

 

لازم به ذکر است، آذرماه سال جاری مرکز پژوهش متالورژی رازی به عنوان مرکز آموزشی نمونه استان تهران برگزیده شد و لوح مرکز آموزشی نمونه را در آیین تقدیری با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد، استاندار تهران و رئیس اتاق بازرگانی تهران، دریافت کرد.

 

 

 در ضمن مرکز پژوهش متالورژی رازی در سال‌های 93، 94، 95، 96، 97 و 98، عنوان رتبه اول شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی را کسب کرده است. از دیگر دستاوردهای این مرکز می‌توان به کسب عنوان «آزمایشگاه تأیید صلاحیت‌شده نمونه»، از طرف سازمان ملی استاندارد ایران و کسب «رتبه اول مرکز آموزشی همکار» در ارزیابی سازمان ملی استاندارد ایران اشاره کرد.

 

مرکز پژوهش متالورژی رازی دارای مجوز از سازمان ملی استاندارد در زمینه‌های آموزشی، دوره‌های تدوین استاندارد، سیستم‌های مدیریت کیفیت، تکنیک‌های کیفیت و فنی و مهندسی در رشته‌های مکانیک و فلزشناسی است.

 

اطلاعات توانمندی‌ها و خدمات مرکز پژوهش متالورژی رازی که از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است، در پایگاه اینترنتی این شبکه ارائه شده است.

 

 

کلمات کلیدی : مرکز پژوهش متالورژی رازی,شرکت برتر

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code