دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس میزبان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی بود تا خدمات این شبکه برای محققان این دانشگاه تبیین شود.

یکی از برنامه‌های شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، معرفی خدمات، تسهیلات و برنامه‌های حمایتی این شبکه برای آزمایشگاه‌ها و دانشگاه‌های در نقاط مختلف کشور است. از این رو چهارشنبه 18 دی‌ماه 1398، دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس میزبان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی بود تا در قالب نشستی که از ساعت  13:30 تا 15:30 برگزار شد، برنامه‌های این شبکه ارائه شود.

 

در این نشست که با حضور معاونت پژوهشی و فناوری دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس جناب آقای دکتر اکبر نجفی و تنی چند از اعضاء هیئت علمی این دانشکده برگزار شد، به معرفی این شبکه و شرایط عضویت در آن، خدمات، تسهیلات و تخفیف‌های ویژه محققان دانشگاهی شامل اعضاء هیئت علمی، پسا دکتری و دانشجویان دکتری پرداخته شد.

 

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی دانشگاه تربیت مدرس

 

در ابتدای این نشست در مورد شبکه آزمایشگاهی و چگونگی فعالیت این مجموعه و روابط آن با آزمایشگاه‌های کشور اطلاعاتی ارائه شد و سپس توضیحات جامعی  در زمینه ارائه خدمات آزمایشگاهی به اعضاء هیئت علمی و دانشجویان و محققان، چگونگی استفاده از حمایت های شبکه، چگونگی  ثبت نام افراد در باشگاه مشتریان و استفاده از طرح حمایتی زمستانه، چگونگی عضویت آزمایشگاه‌ها در شبکه و ارزیابی سالیانه، چگونگی ثبت خدمت در پلتفرم آزمایشگاهی ارائه شد.

 

در ادامه این نشست، جلسه پرسش و پاسخی برگزار شد که در آن سوالات و ابهامات مربوط به فعالیت‌ها و خدمات شبکه مطرح شد که نماینده شبکه به این سوالات پاسخ دادند.

 

بازدیدی نیز از آزمایشگاه‌های این دانشکده صورت گرفت که در این بازدیدها دانشجویان سوالات خود را درباره چگونگی استفاده از گرنت‌های دانشجویی مطرح کردند. 

 

در پایان این بازدید به 15نفر از اساتید و دانشجویان برتر با انتخاب معاونت، گرنت 100 درصدی 200 هزار تومان و 500 هزار تومان اعطا شد.

 

اطلاعات توانمندی ها و خدمات آزمایشگاهی دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی در دسترس پژوهشگران و صنایع کشور قراردارد.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,دانشگاه تربیت مدرس

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code