با آغاز سال 1399، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی 40 میلیون ریال اعتبار به اعضای هیئت علمی سراسر کشور اختصاص داده است.

یکی از برنامه‌های ویژه شبکه آزمایشگاهی در سال 99، تداوم گسترش چتر حمایت از تامین خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز اعضای هیئت علمی در راستای توسعه و اجرای پژوهش‌های کاربردی و عملی در کشور است.

 

با توجه به استقبال اعضای هیئت علمی سراسر کشور از طرح تخفیف خدمات آزمایشگاهی، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی تخفیف 50 درصدی خدمات آزمایشگاهی ویژه اعضای هیئت علمی سراسر کشور تا سقف ۴۰ میلیون ریال برای سال 99 در نظر گرفته است.

 

برای دریافت و فعال‌سازی گرنت به «باشگاه مشتریان» شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مراجعه شود.

 

 

لازم به ذکر است که در سال ۹۸ بیش از ۶۵ هزار نفر به اعضای باشگاه مشتریان افزوده شده و در مجموع تعداد اعضاء این باشگاه به مرز 85 هزار نفر رسیده است. باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با تسهیل دسترسی به خدمات آزمایشگاه‌ها، به شرکت‌ها و محققان دانشگاهی کمک کرده تا بتوانند دسترسی‌ سریع‌تر و ساده‌تری به خدمات آزمایشگاهی داشته باشند.


درسال 1398 قریب به ۵۰۰۰ نفر از اعضای هیئت علمی از اعتبارات شبکه استفاده کرده‌اند. در حال حاضر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی 607 مجموعه آزمایشگاهی را در لیست اعضاء خود داشته که این آزمایشگاه‌ها نزدیک به 13800 دستگاه و 57500 آزمون را در این شبکه به اشتراک گذشته و میزان خدمات اعتباری ارائه شده آنها از مرز 4.7 میلیون خدمت عبور کرده است.

کلمات کلیدی : تخفیف

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code