شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی برای فصل بهار، 30 درصد تخفیف خدمات آزمایشگاهی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در نظر گرفته است.

تامین نیاز‌های مربوط به خدمات آزمایشگاهی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری از جمله برنامه‌های حمایتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سال گذشته بوده است.

 

 این روند در سال جدید نیز تداوم خواهد داشت. با توجه به استقبال از این برنامه‌ها در سال گذشته، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی برای سال 1399 گرنت 30 درصدی ویژه‌ای برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری همه دانشگاه‌های وزارت علوم،‌ وزارت بهداشت و ‌دانشگاه آزاد در نظر گرفته است.

 

در این راستا دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند، 30 درصد تخفیف خدمات آزمایشگاهی تا سقف 20 میلیون ریال دریافت کنند. این گرنت به صورت ویژه برای استفاده در فصل بهار در نظر گرفته شده است.

 

برای استفاده از این اعتبار، عضویت در باشگاه مشتریان ضروری است. برای دریافت راهنمای ثبت نام و فعال‌سازی گرنت به «باشگاه مشتریان» شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مراجعه شود.

 

طرح تخفیف خدمات آزمایشگاهی

 

این باشگاه با هدف بهبود کیفی و افزایش کمی خدمات آزمایشگاهی در حوزه‌ فناوری های راهبردی کار خود را از شهریور 94 آغاز کرده است و در طی بیش از چهار سال فعالیت، خدمات مختلفی را به اعضاء حقیقی و حقوقی خود ارائه کرده است. این باشگاه در سال 1398 رشد قابل توجهی داشته به طوری که با عضویت بیش از 65 هزار نفر، اعضاء این باشگاه به مرز 85 هزار نفر رسیده است.

 

درسال 1398 بیش از ۷۵۰۰ نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی ( کارشناسی ارشد، دکتری و محققان پسا دکتری)  از اعتبارات شبکه استفاده کرده‌اند.

 

 

 

کلمات کلیدی : تخفیف,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,دانشجوی کارشناسی ارشد,دانشجوی دکتری

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code