20 میلیون ریال گرنت به دانشجویان کارشناسی و 10 میلیون ریال اعتبار به اعضاء جدید باشگاه مشتریان برای فصل بهار اختصاص داده شده‌است.

دانشجویان و محققان دانشگاهی مهمترین بخش توسعه تحقیقات در کشور هستند؛ از این رو، حمایت از تحقیقات نیازمند پشتیبانی از گروه‌های دانشجویی است. از سوی دیگر، هزینه فعالیت‌های تحقیقاتی بالا بوده و در نتیجه فعالیت‌های پژوهشی نیازمند حمایت مالی است.

 

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در راستای حمایت از پژوهش در کشور، اعتبار 20 میلیون ریالی برای دانشجویان کارشناسی در نظر گرفته است. این اعتبار با تخفیف 20 درصدی برای فصل بهار در نظر گرفته شده‌است.

 

در این طرح، به هر دانشجوی کارشناسی 20 میلیون ریال گرنت دریافت خدمات آزمایشگاهی اختصاص داده می‌شود که با استفاده از آن می‌تواند خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سراسر کشور دریافت نماید.

 

طرح تخفیف

 

علاوه‌بر این، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به اعضاء جدید باشگاه مشتریان، تخفیف 20 درصدی با اعتباری تا سقف 10 میلیون ریال اختصاص داده است.

 

در این طرح، افرادی که به تازگی به عضویت باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در آمده‌اند می‌توانند 10 میلیون ریال اعتبار با تخفیف 20 درصدی به‌دست آورند.

 

باشگاه مشتریان از شهریور 1394 با هدف بهبود کیفی و افزایش کمی خدمات آزمایشگاهی در حوزه‌ فناوری های راهبردی کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر 85 هزار عضو دارد. این باشگاه در طول فعالیت خود به دنبال تسهیل دسترسی به خدمات آزمایشگاهی برای شرکت‌ها و محققان دانشگاهی است تا این گروه‌ها بتوانند دسترسی سریع‌تر و ساده‌تری به بخش خدمات آزمایشگاهی داشته باشند.

 

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی یک شبکه فراگیر ملی است که در ۳۱ استان و ۶۷ شهر عضو و در مجموع 607 مجموعه آزمایشگاهی را در عضویت خود دارد که این آزمایشگاه‌ها بیش از 13700 دستگاه را در این شبکه به اشتراک می‌گذارند.

 

کلمات کلیدی : تخفیف

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code