بهار امسال اعضای جدید باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی می توانند از 20 درصد تخفیف بهارانه برای دریافت خدمات آزمایشگاهی استفاده کنند. تخفیفاتی که فرصت خوبی برای توسعه خدمات آزمایشگاهی است.

 رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری ‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: اعضای جدید باشگاه مشتریان از جمله مخاطبان و کاربران خدمات آزمایشگاهی در کشور هستند که هر سال با دریافت تخفیفات ویژه این شبکه می‌توانند در کنار دریافت خدمات با کیفیت، هزینه کمتری نیز پرداخت نمایند.

وی افزود، بهار امسال در کنار سایر اعتبارات شبکه آزمایشگاهی، اعضای جدید باشگاه مشتریان این شبکه می‌توانند از 20 درصد تخفیف بهارانه خدمات آزمایشگاهی تا سقف 10 میلیون ریال بهره‌مند شوند. تخفیفاتی که فرصت خوبی برای توسعه خدمات آزمایشگاهی است. 

 

 

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، پلتفرم به اشتراک گذاری اطلاعات آزمایشگاه ها و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است. باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی نیز برای تسهیل در دریافت خدمات آزمایشگاهی ایجاد شده است و تخفیف های متنوعی را به اعضای هیئت علمی، دانشجویان، شرکت های دانش بنیان و صنایع کشور ارایه می کند.

 

 

کلمات کلیدی : باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی,تخفیف,معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code