شرکت دانش‌بنیان آزمونه فولاد، با اعلام فراخوانی زمینه را برای جذب تعدادی نیروی انسانی متخصص و دانش‌آموخته هموار کرده است. این شرکت دانش بنیان با هدف حمایت از دانش‌آموختگان و تکمیل کادر نیروی انسانی خود در نظر دارد از میان داوطلبان امریه نیروی انسانی متخصص مورد نیازش را جذب کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، شرکت آزمونه فولاد که به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان خدمات تخصصی آزمایشگاهی ارائه می‌دهد، با اعلام فراخوانی برای جذب نیروی انسانی متخصص و دانش‌آموخته در قالب خدمت سربازی امریه، قصد دارد راه را برای ارائه خدمات آزمایشگاهی با کیفیت مطلوب‌تر هموار کند.

 

محمدباقر پورزرگر مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان از جذب 3 متخصص در حوزه‌های خدمات آزمایشگاهی ژئوتکنیک، مقاومت مصالح،  متالورژی و خوردگی خبر داد و گفت: نیروی انسانی دانش‌آموخته در مقاطع کارشناسی ارشد عمران در  گرایش‌های ژئوتکنیک، خاک و پی، معدن ومکانیک سنگ می‌توانند ثبت نام کنند. همچنین دانش‌آموختگان گرایش خوردگی، گرایش انتخاب و شناسایی مواد ، مکانیک گرایش ساخت و تولید و گرایش طراحی کاربردی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز می‌توانند برای این فراخوان اقدام کنند.

 

وی هدف از اعلام این فراخوان را در وحله نخست توسعه بخش آزمایشگاهی و به‌روزرسانی خدمات قابل ارائه طبق روش‌های جدید و مطابق با استانداردهای بین‌المللی عنوان کرد و گفت: جذب نیروی انسانی نخبه کشوری و ایجاد اشتغال تخصصی گام دومی است که این فراخوان دنبال می‌کند. با توجه به شرایط اقتصادی کنونی جذب نیروی تخصصی دشوارتر شده است و تلاش می‌کنیم با جذب نیروی نخبه ضمن خلق ارزش افزوده،  راه برای اشتغال نیروی انسانی متخصص در پروژه های تخصصی و دانش‌بنیان هموار شود.

 

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آزمونه فولاد، مهلت اعلام آمادگی متقاضیان جذب امریه را تا 10 مردادماه سال جاری اعلام کرد و افزود: متقاضیان می‌توانند شرایط پذیرش امریه را با مراجعه به سامانه شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان به آدرس daneshbonyan.isti.ir مشاهده و درخواست و رزومه خود را به سایت شرکت  به آدرس  www.azmouneh.com ارسال کنند.

 

این فعال حوزه دانش‌بنیان با اشاره به اشتغال 3 نیروی انسانی متخصص به طور مستقیم در آزمونه فولاد گفت:  حداکثر 3 نفر به عنوان امریه در این شرکت فعالیت خواهند داشت و همچنین به صورت غیر مستقیم با اضافه شدن هر نیروی متخصص 1 یا 2 نفر نیروی اپراتور، تکنسین به این مجموعه آزمایشگاهی ملحق می‌شوند. 

 

 

پورزرگر عمده فعالیت‌های این مجموعه آزمایشگاهی را  حوزه نفت، گاز پتروشیمی و حفاری معادن عنوان کرد و افزود: آزمایش‌های دقیق و تخصصی بر روی مصالح، استقرار آزمایشگاه های محلی، متالورژی و خوردگی و همچنین فعالیت‌های آب و نیرو مانند تحقیقات و آزمایشگاههای زئوتکنیک، سدسازی بخشی از فعالیت‌های آزمایشگاهی آزمونه فولاد است.

 

این فعال فناور  ادامه داد: بازرسی فنی و پیشرفته در حوزه  نفت و گاز و پتروشیمی و NDT، نشت یابی، شهربازی و  آسانسور، بازرسی کالا، کالیبراسیون و  آموزش به شرکت‌ها،  بخش دیگری از خدماتی است که به صنایع گوناگون و پژوهشگران ارائه می‌شود.

 

مدیرعامل آزمونه فولاد، به ارائه خدمات آزمایشگاهی این مجموعه دانش‌بنیان را به پژوهشگران و صنایع، اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را دارد تا بهترین خدمات را به آزمایشگاه های زیر مجموعه شبکه ارائه کند و بر همین اساس، در رویدادهای مرتبط از جمله نمایشگاه بین‌المللی نانوفناوری، حضوری مستمر داشته است.

 

پورزرگر، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی را بستری نوین و بسیارعالی برای تمام آزمایشگاه‌های عضو در جهت شناخت و شناخته شدن بیش‌تر در سطح داخلی و بین‌المللی دانست و افزود: این بسترسازی و ایجاد شبکه‌ای تعاملی میان آزمایشگاه‌ها، متقاضیان خدمات آزمایشگاهی و ارائه‌کنندگان مواد و تجهیزات این حوزه، ماحصل یک پشتوانه علمی و عملی والا و پشتکار مثال زدنی اعضای شبکه آزمایشگاهی است.

 

کلمات کلیدی : شرکت دانش بنیان,سربازی,آزمایشگاه

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code