دوره آموزشی آنلاین «تخریب پلیمرها در حین فرآیند و کاربرد و تاثیر آن بر خواص و طول عمر» به همت شرکت آزمون دانا پلاستیک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی، فرآورده‌های پلیمری این روزها اهمیت و جایگاهی یافته‌اند که زندگی بدون پلیمر تقریبا بی معنا است. پلاستیک‌ها مهم‌ترین خروجی‌های این مشتق نفتی هستند و تمامی بخش‌های زیست بشری را در بر گرفته‌اند.


موضوعی که در اثرمندی و ماندگاری محصولات پلیمری اهمیت دارد، کیفیت تولید و نحوه فرآوری آن‌ها است. این کار با سنجش کیفیت نمونه‌های تولیدی به کمک تجهیزات پیشرفته و روش‌های پیچیده ممکن می‌شود. کاری که توسط شرکت آزمون دانا پلاستیک، یکی از اعضای شبکه‌ آزمایشگاهی فناوری ‌های راهبردی صورت می‌گیرد.

 

 

شناخت ویژگی پلیمرها، راه‌کارهای آزمون‌های دقیق و کیفی برای تولید بهتر از راهبردهایی است که آزمون دانا پلاستیک با برگزاری دوره‌های آموزشی دنبال می‌کند و بر همین اساس دوره آموزشی «تخریب پلیمرها در حین فرآیند و کاربرد و تاثیر آن بر خواص و طول عمر» را به صورت برخط برگزار کرد.
در این دوره آموزشی که در تاریخ 15 شهریور 1399 به صورت مجازی برگزار شد، مخاطبین با سرفصل های اصلی تخریب پلیمرها که عبارتند از انواع تخریب در پلیمرها، مکانیسم های تخریب در پلی اتیلن و پلی پروپیلن، روش های ارزیابی و اندازه گیری میزان تخریب، تخریب های متداول در حین فرایند (حرارتی، حرارتی اکسیداسیونی) و تخریب های متداول در حین کاربرد (نوری، اکسیداسیونی، شیمیایی) آشنا شدند.


این شرکت در محورهای آزمون، آموزش، پژوهش، مشاوره و بازرسی با تمرکز در صنعت پلیمر به صورت تخصصی فعالیت می‌کند، آزمون دانا پلاستیک، دوره‌های تخصصی را با هدف ارتقای دانش‌ فنی و توانمندی مدیران آزمایشگاهی، صاحبان صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و پژوهشگران برگزار می‌کند. علاقمندان می‌توانند برای آگاهی از شرایط برگزاری دوره ها به آدرس danatechco.com مراجعه یا با شماره 46076447-021 داخلی 107 (گروه آموزش) تماس حاصل کنند.

 

کلمات کلیدی : دوره آموزشی,آزمایشگاه,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,خواص پلیمر

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code