آزمایشگاه مرکزی پارک علم و فناوری مازندران، 27 شهریورماه سال جاری، دوره آموزشی PCR را با هدف ارتقای دانش و تجربیات پژوهشگران، دانشجویان و فعالان دانش‌بنیان حوزه علوم زیستی و ژنتیک برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی، PCR یا واکنش زنجیره ای پلیمراز (Polymerase Chain Reaction) روشی است که به واسطه آن می‌توان از یک رشته DNA الگو، تعداد زیادی رشته DNA به دست آورد. این روش، از شناخت بیماری‌های عفونی تا پژوهش‌های زیستی کاربرد دارد و به مثابه یکی از نیازهای دانشجویان، پژوهشگران و فناوران حوزه ژنتیک، نقش اثرمندی در پژوهش و فناوری‌های زیستی و به ویژه ژنتیک ایفا می‌کند.

 

بر همین اساس آزمایشگاه مرکزی پارک علم و فناوری مازندران دوره آموزشی PCR را با هدف ارتقای دانش فنی و تبادل تجربیات پژوهشگران، دانشجویان، فعالان آزمایشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان در تاریخ  27 شهریورماه سال جاری برگزار می‌نماید. این دوره آموزشی به صورت حضوری برگزار می‌شود و تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی مد نظر قرار گرفته و صرفا با حضور حدأکثر 15 شرکت‌کننده برگزار خواهد شد.

 

ثبت نام در این دوره آموزشی یک روزه، از هفته نخست شهریورماه سال جاری آغاز شده است، علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند با مراجعه به سایت آزمایشگاه مرکزی پارک علم و فناوری مازندران به آدرس www.mstp.ir فرم ثبت نام را تکمیل و ارسال کنند. مخاطبان همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر و اطلاع از جزئیات فرآیند ثبت نام با شماره 09114798569 تماس حاصل کنند.

 

آزمایشگاه مرکزی پارک علم و فناوری مازندران از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که در بخش‌های کشاورزی، نانوفناوری و الکترونیک، خدمات و محصولات خود را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

 

 

کلمات کلیدی : پارک علم و فناوری,برگزاری دوره آموزشی,PCR,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code