باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی چند روز پیش منتخبین خود را شناخت و از آنان تقدیر کرد. خانواده‌ای که جمعیت آن اکنون به بیش از 100هزار عضو رسیده و دامنه خدمات آزمایشگاهی را در سراسر کشور گسترده و راه را برای توسعه فناورانه هموار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی، امروز، خانواده‌ای بر بستر فناوری گرد هم آمده‌اند که راه را برای توفیق و توسعه پژوهش هموار می‌کنند. زیست‌بومی از تجهیزات، دستاوردها و تجربه‌ها ذیل خانواده شبکه آزمایشگاهی گرد آمده است تا فناوری در کشور گسترش یابد.


خانواده‌ای که جمعیتش، هر روز در حال افزایش است به طوری‌که امروز بیش از 720 مجموعه آزمایشگاهی از دانشگاه، پژوهشگاه، موسسه تحقیقاتی تا شرکت‌های خصوصی خدمات فناورانه خود را به بیش از 100هزار عضو باشگاه مشتریان ارائه می‌دهند. این خدمات، در حوزه‌های مختلف علمی از جمله حوزه‌های فنی و مهندسی، مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن، محیط‌زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی، زیست‌فناوری، علوم شناختی و غیره به متقاضیان ارائه می‌شود. 

 

در چرخه فناورانه‌ای که مراکز پژوهشی و آزمایشگاه‌ها یک سوی آن هستند، پژوهشگران، دانشجویان، اعضای هیئت علمی، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، صنایع و استارتاپ‌ها در سوی دیگر قرار دارند و از خدمات آزمایشگاهی با تخفیف‌های ویژه استفاده می‌کنند. خانواده بزرگ شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی از پژوهشگران، دانشگاهیان تا صنایع همگی بر بستر «باشگاه مشتریان شبکه» از تسهیلات و تخفیفات بهره‌مند می‌شوند تا راه را بر پیشرفت فناورانه و نوآورانه کشور هموار کنند.


این باشگاه با هدف بهبود کیفی و افزایش کمی خدمات آزمایشگاهی در حوزه‌ فناوری‌های راهبردی کار خود را از سال 1394 آغاز کرده و در طول بیش از 5 سال فعالیت، خدمات گوناگونی را به اعضای شبکه ارائه کرده است.

 

 

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با تسهیل دسترسی به خدمات آزمایشگاه ها، به شرکت‌ها و محققان دانشگاهی کمک کرده تا بتوانند دسترسی‌ سریع‌تر و ساده‌تری به خدمات آزمایشگاهی داشته باشند. این باشگاه برای گروه‌های مختلفی از اعضای خود، حمایت‌های مالی ویژه‌ای نیز در نظر گرفته است.

 

افراد و شرکت ها با ثبت نام در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی از یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی در شکل‌ها و طرح‌های گوناگون بهره‌مند شده‌اند. اعتبار ویژه برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان سراسر کشور، شرکت های دانش بنیان و خلاق و نیز اعتبار هدیه ویژه اعضای جدید باشگاه مشتریان بخشی از خدماتی است که بر بستر این باشگاه، برای تقویت هرچه بیش‌تر زیست‌بوم نوآوری به اعضا ارائه شده است.

 

شبکه آزمایشگاهی فناوری ‌های راهبردی، در مسیر پرپیچ و خم توسعه فناوری به پیش می‌رود و با زمینه‌سازی برای جذب اعضای جدید از مراکز آزمایشگاهی دولتی و خصوصی، چتر خدمات آزمایشگاهی مورد نیاز پژوهش و فعالیت‌های نوآورانه را می‌گستراند.
 
 

کلمات کلیدی : باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی,عضو هیئت علمی,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code