یکی از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی خدمات آزمون را برای ارتقای محصولات خانگی به صنایع کشور ارائه و مسیر را برای تولید محصولات ایران ‌ساخت با کیفیت هموار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی، فراتر از اهمیت فناوری و چگونگی ساخت تجهیزات، کارآمدی و کیفیت مهر تایید یا رد را بر تلاش‌های صنعت می‌زند. بر همین اساس، تجهیزات، روش‌ها و امکاناتی که بتوانند کیفیت و کارایی محصول نهایی را بررسی کنند و راهی فراروی توسعه کیفی تولیدات بگذارند از اهمیت بالایی برخوردارند.


بر همین اساس آزمایشگاه شرکت پاک‌تاب‌آذر عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی و آزمایشگاه آکرودیته همکار سازمان ملی استاندارد ایران، با فعالیت در حوزه آزمون تجهیزات و لوازم خانگی مسیر را بر افزایش کیفیت این دست محصولات هموار می‌کند.


مجید گیسوی مدیر آزمایشگاه شرکت پاک تاب ‌آذر به زمینه‌های فعالیت این مجموعه فناور اشاره کرد و گفت: در حوزه‌هایی چون رادیاتور، تست آبگرمکن، تست بخاری، تست کولر، فن‌ها، ایمنی برقی، یخچال و فریزر و بردهای الکتریکی، تولیدات صنعتی کشور را با مجموعه تست‌های جامع ارزیابی می‌کنیم. این فعال فناور با بیان این‌که پاک‌ تاب آذر فعالیت خود را در بخش صنایع فلزی و با راه اندازی آزمایشگاه تست آبگرمکن های مخزن دار گازی و وسایل پخت و پز آغاز کرده است، افزود: در حال حاضر خدمات آزمایشگاهی در زمینه عملکرد، میزان مصرف انرژی و ایمنی محصول به صاحبان صنایع خانگی ارائه می‌شود.

 

گیسوی با اشاره به ظرفیت ایجاد بخش‌های ایمنی، عملکرد و مصرف انرژی لوازم خانگی گفت: این توانمندی وجود دارد که بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی خدمات بخش ایمنی و توسعه فناورانه محصولات تولیدی را به صنعتگران و فعالان دانش‌بنیان ارائه دهیم. وی با اشاره به ایجاد شبکه‌ای تعاملی میان این آزمایشگاه با متقاضیان و دیگر مجموعه‌های آزمایشگاهی با عضویت در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی گفت: آمادگی داریم تا خدمات متنوعی را در زمینه‌های آزمون، مشاوره، ساخت دستگاه ها و تجهیزات و برگزاری دوره های آموزشی به واحدهای تولیدی فعال فناور ارائه دهیم.

 

 

گیسوی مهم‌ترین خدمات آزمایشگاهی را که توسط آزمایشگاه پاک‌تاب‌آذر ارایه می‌شوند برشمرد و گفت: در این مجموعه آزمایشگاهی، خدمات تست عملکرد، ایمنی و تعیین معیار مصرف انرژی انواع محصولات خانگی از جمله کولرهای آبی (تبخیری)، بخاری گازسوز دودکش‌دار، آبگرمکن گازسوز مخزن‌دار، آبگرمکن برقی مخزن‌دار، رادیاتورهای گرمایشی و لوله‌ای و وسایل برودتی خانگی از جمله یخچال، فریزر و یخچال فریزر و همچنین وسایل پخت و پز گاز سوز خانگی بر اساس استاندارد ملی ایران ارائه می‌شود.

 

وی با بیان این‌که تمامی تجهیزات لازم برای تست در این آزمایشگاه توسط کارکنان این واحد طراحی و تولید شده است ادامه داد: همچنین سایر واحدهای تولیدی و آزمایشگاه‌ها نیز توسط این دانش فنی تجهیز شده و تمامی تست‌های مربوط به عملکرد و ایمنی و برچسب انرژی در این مجموعه ارائه می‌شود.

 

کلمات کلیدی : آزمایشگاه,لوازم خانگی,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,اتلاف انرژی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code