آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان تلاش کرده است خدمات با کیفیت و مطلوبی به پژوهشگران، صنایع و شرکت های دانش بنیان ارائه نماید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری ‌های راهبردی، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان در سال 1397 با 13 آزمایشگاه و 50 دستگاه تخصصی افتتاح شد. هدف از راه اندازی این آزمایشگاه، ارائه خدمات آزمایشگاهی استاندارد به دانشجویان دانشگاه‌ها و همچنین پژوهشگران، فعالان دانش بنیان و صنعتگران بوده است.

 

مدیر آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان با بیان این‌که بیش‌تر خدمات ارائه شده توسط این مجموعه در حوزه آلاینده‌ها، فلزات سنگین، آنالیزهای فیزیکو شیمیایی، آنالیزهای میکروبی و آنالیزهای سموم و سموم قارچی است، عنوان کرد: علاوه بر این، خدمات حوزه زیست فناوری نیز در آزمایشگاه مرکزی فعال است.

 

وی به ارائه این خدمات به فراتر از مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان تلاش کرده است با استفاده از تجهیزاتی مانند طیف سنج جذب اتمی، کروماتوگراف گازی، طیف ‌سنج جرمی و کروماتوگراف مایع با کارایی بالا خدمات با کیفیتی را به پژوهشگران و صنعتگران ارائه نماید.

 

مدیر آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گیلان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی را بستری برای تعامل بهتر با دانشگاهیان، پژوهشگران و سازمان‌ها و صنایع متقاضی خدمات دانست و گفت: از ابتدای راه اندازی آزمایشگاه مرکزی، این اولویت را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده‌ایم و این مجموعه خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی به مشتریان و پژوهشگران ارائه می‌نماید.



کلمات کلیدی : آزمایشگاه,خدمات آزمایشگاهی,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code