مدیرعامل آزمایشگاه سینا آزمای بندر از ارائه‌ تخفیف 25 درصدی خدمات در قالب طرح تخفیف پاییزه در این آزمایشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی، حیدر خوشدل نیت، مدیرعامل آزمایشگاه سینا آزمای بندر با اشاره به تخفیف 25 درصدی برای اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی گفت: این مجموعه به عنوان آزمایشگاه مورد تایید مرکز ملی تایید صلاحیت ایران و آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد هرمزگان خدمات متنوع آزمایشگاهی را در حوزه‌های فنی و مهندسی به دانشگاهیان، پژوهشگران، فعالان فناور و صاحبان صنایع ارائه می‌کند.

 

خوشدل نیت هدف از ارائه این خدمات را ارتقای کیفیت کالاهای تولید داخل و سنجش کیفیت کالاهای وارداتی عنوان کرد و گفت: تلاش کرده‌ایم با راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مکانیک و فلزشناسی، هیدرواستاتیک، متالوگرافی، الکتروموتور، باتری، وسایل هشدار دهنده و اپتیک، بخش قابل توجهی از نیاز استان هرمزگان و کشور را تأمین کنیم.


وی افزود: آزمایشگاه سینا آزمای بندر به‌عنوان آزمایشگاه دانش بنیان و واحد فناور و عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی موفق به اخذ پروانه تایید مرکز آموزشی از سازمان ملی استاندارد ایران شده است. مدیرعامل آزمایشگاه سینا آزمای بندر ضمن اعلام ارایه خدمات آزمایشگاهی در فصل پاییز با 25 درصد تخفیف ویژه به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، ابراز امیدواری کرد این طرح بتواند به عنوان نمادی از مشتری مداری، آزمایشگاه را در رسیدن به چشم انداز نهایی خود یاری کند.

 

اطلاعات توانمندی ها و خدمات آزمایشگاه سینا آزمای بندر در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منتشر شده است.

 

کلمات کلیدی : تخفیف,آزمایشگاه,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code