شرکت دانش ‌بنیان شاخه زیتون لیان عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی، خدمات بازرسی فنی و کیفیت‌ سنجی را برای ارزیابی و تضمین کیفیت تولیدات داخلی، محصولات صادراتی و وارداتی ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، مسعود محبوبی مدیرعامل شرکت دانش‌ بنیان شاخه زیتون لیان هدف از فعالیت‌های این مجموعه را بررسی کیفیت محصولات داخلی، وارداتی و صادراتی دانست و گفت: استقرار سیسـتم‌های کیفیـت در واحدهـای تولیدی، کمک به حسـن اجـرای استانـدارد و ارتقای محصولات دانش ‌بنیان یکی از اهدافی است که با کمک فناوری بومی سنجش و تجهیزات پیشرفته دنبال می‌کنیم.


مدیر این مجموعه فناور آزمایشگاهی از تلاش برای ارتقای سطح سلامت جامعه و امنیت غذا و بهداشت کشور گفت و افزود: این مجموعه فناور، پروانه بازرسی ملی و بازرسی بین‌المللی (سورویانس) را در زمنیه‌های مواد غذایی، محصولات کشاورزی و روغن های گیاهی، نفت، پتروشیمی، مواد معدنی، کالاهای مصرفی مانند خودرو و قطعات خودرو، لوازم خانگی برقی، مواد شیمیایی و پلیمری، محصولات آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم مکانیکی، لوازم الکتریکی، سلولزی، نساجی، چرم و رایانه دریافت نموده است.


وی افزود: همچنین در حوزه کالاهای صنعتی مانند ماشین آلات صنعتی، ماشین آلات کشاورزی، بالابرها (آسانسورهای برقی)، تجهیزات مکانیکی و صنایع فلزی و تجهیزات پزشکی، خدمات این مجموعه به مشتریان ارائه می‌شود.

 

محبوبی، دریافت گواهینامه ایزو 17025 از مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران را یکی از اعتبارات این مجموعه برشمرد و افزود: شرکت دانش ‌بنیان شاخه زیتون لیان، دارای فضای آزمایشگاهی بالغ بر 4000 متر مربع در حوزه‌های مواد غذایی، متالورژی، میکروبیولوژی، بیولوژی مولکولی (تراریختگی)، ژنتیک، آنالیز دستگاهی، اسباب بازی، برق و مکانیک، لوازم خانگی و انفورماتیک، نفت و فرآوده‌های نفتی است.

 

مدیرعامل شاخه زیتون لیان از فعالیت جمعی از دانش‌آموختگان کشور در این شرکت گفت و ادامه داد: 70 نیروی انسانی با تحصیلات کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به صورت تخصصی در این مجموعه فناور فعالیت دارند.

 

کلمات کلیدی : آزمایشگاه,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,صنعت مواد غذایی,صادرات

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code