مدیر آزمایشگاه مؤسسه اندیشه برتر میران از ارائه تخفیف 15 درصدی فصل پاییز برای تمامی خدمات آزمایشگاهی به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری ‌های راهبردی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری ‌های راهبردی، علیرضا میربلوک مدیر مجموعه آزمایشگاه‌های مؤسسه «اندیشه برتر میران» از ارائه خدمات آزمایشگاهی با تخفیف 15درصدی به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی خبر داد و گفت: در راستای حمایت از فعالان حوزه تولید، تحقیق و توسعه در کشور، تمامی خدمات آزمایشگاهی این مؤسسه با تخفیف 15 درصدی به اعضای محترم باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارائه می‌شود.


وی با بیان این‌که ارائه این تخفیف تا پایان فصل پاییز ادامه خواهد داشت، افزود: این موسسه انواع خدمات آزمایشگاهی شامل تعیین خواص فیزیکی، مکانیکی و عملکردی انواع پلیمرها، رنگ و پوشش را به مشتریان ارائه می‌کند.


این فعال فناور از ارائه خدمات آزمایشگاهی یادشده به پژوهشگران، فعالان شرکت‌های دانش‌ بنیان و صنعتی و دانشگاهیان گفت و ادامه داد: این مجموعه با بیش از یک دهه پیشینه فعالیت، به عنوان آزمایشگاه اکرودیته اداره کل استاندارد استان تهران، سازمان غذا و دارو و سازمان جهاد کشاورزی فعالیت می‌نماید.

 

میربلوک یادآور شد: مخاطبان برای بهره مندی از این تخفیف و همچنین کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند ضمن مراجعه به وب‌سایت مؤسسه اندیشه برتر میران به آدرس www.abmi.ir با شماره 5-44539094 تماس حاصل کنند.

 

کلمات کلیدی : تخفیف,آزمایشگاه,باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code